خبرگزاری کار ایران

با حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری؛ / تکرار /

وزرای علوم و آموزش و پرورش به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۷۱

اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه به جمع‌بندی بحثاقتصاد مقاومتی با حضور مسئولانی از مرکز پژوهشهای مجلس می ‌پردازند.

روز سه‌شنبه هفته آینده فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و فانی وزیر آموزش و پرورش به شکل جداگانه برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه ضمن بررسی گزارش رؤسای کمیته‌ها در مورد عملکردشان و همچنین بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی، جهت ارائه گزارش از عملکرد سازمان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور میزبان رئیس این سازمان خواهد بود.
همچنین اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه به جمع‌بندی بحثاقتصاد مقاومتی با حضور مسئولانی از مرکز پژوهشهای مجلس می ‌پردازند.
در ادامه همین روز کارگروه آموزش و پرورش این کمیسیون طرح استفساریه الحاق دو تبصره به ماده(۱۷) قانون تعیین استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری و همچنین وضعیت شرکتهای دانش‌بنیان را مورد بررسی قرار می دهد.
کارگروه علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها نیز با دعوت از معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گزارش وی را مورد رسیدگی قرار هخواهد داد.
علاوه بر این کارگروه‌های آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی به ترتیب دعوت از رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهت بررسی مشکلات فنی و حرفه‌ای و ساماندهی آموزش عالی کشور را در روز دوشنبه در دستور کار خود خواهند داشت.
گفتنی است روز سه‌شنبه هفته آینده فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و فانی وزیر آموزش و پرورش به شکل جداگانه برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری حاضر می‌شوند.
بررسی طرح الحاق یک ماده به عنوان ماده(۲۲) مکرر به قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی از دیگر برنامه های این کمیسیون در هفته اینده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز