خبرگزاری کار ایران

در شرکت ذوب آهن اصفهان صورت گرفت؛

ثبت رکورد کاهش مدت زمان تعویض شوت کوره بلندشماره ۳

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۶۷

به منظور تحقق اهداف استراتژیک شرکت ذوب آهن اصفهان و دست یابی به تولید سه میلیون تن چدن، پرسنل سخت کوش کوره بلند ذوب آهن اصفهان موفق به ثبت رکورد جدیدی در کاهش مدت زمان تعویض شوت تغذیه کننده کوره بلند شماره ۳ شدند.

معاون تجهیزات میکانیکی بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به حساسیت شوت و نقش ان در تغذیه و توزیع مناسب مواد در شعاع ها و زوایای مناسب به داخل کوره و متعاقبا عملکرد بهتر کوره، پرسنل بخش کوره بلندموفق شدند با ثبت رکورد جدیدی در مدت زمان ۶ ساعت عملیات دمونتاژ شوت فرسوده ومونتاژ شوت جدید را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ غلام حسین محمدی در خصوص این رکورد افزود: تجهیز شوت زمانی که کوره بلند ۳ ساخته شد وارد ایران شده و این مکانیزم جایگزین سیستم بارگیری قبلی شد و اولین تعویض شوت در تاریخ ۴/۴ / ۹۰ با حضور کارشناسان آلمانی طی چهارده ساعت و با توقف بیست و یک ساعته کوره صورت گرفت، کارشناسان آلمانی در این خصوص عقیده داشتند که این تعویض هشت ساعته نیز امکان پذیر بوده است.

وی ادامه داد: در شهریور ماه سال ۹۱ به همت کارشناسان ایرانی طی ۹ ساعت برای دومین مرتبه این تعویض صورت گرفت و آخرین تعویض آن جدیدا " طی شش ساعت صورت گرفت که رکورد بسیار خوبی در این خصوص محسوب می شود.

محمدی عوامل دستیابی به این موفقیت را توکل به خدا، اعتماد بنفس، همدلی، و بهر ه گیری از تجارب گذشته عنوان برشمرد و گفت: این تعویض یک مونتاژ و دمونتاژ ساده نیست این قطعه در ارتفاع ۴۰متری به صورت آویزان در داخل کوره و به یک گیریبوکس متصل است، اگر کوچکترین مشکلی در جریان این تعویض صورت گیرد گیریبوکس آسیب می بیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز