خبرگزاری کار ایران

آرژانتین با بقیه تیم‌ها فرق می‌کرد؛

فان‌خال: اهمیت نمی‌دهم مردم درباره من و تیمم چه نظری می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۰۷

رومرو در آلکمار شاگردم بود که من پنالتی گرفتن را به او آموختم. زدن پنالتی نخست کار آسانی نیست و وقتی پنالتی اول‌ را از دست دادیم و مسی پنالتی را گل کرد اعتماد به نفس آنها افزایش یافت.

سرمربی تیم ملی هلند گفت: اهمیتی نمی‌دهم مردم درباره من و تیمم چه نظری می‌دهند

به گزارش خبرگزاری ایلنا، لوئیس فان‌خال پس از شکست مقابل آرژانتین در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که چرا رودی کرول را به جای سیلسن برای ضربات پنالتی تعویض نکردی، اظهار کرد: اگر می‌توانستم یک تعویض دیگر داشته باشم، بدون شک کرول را به میدان می‌آوردم. مجبور شدم ۳ تعویض خودم را تا پایان وقت اضافه نخست انجام دهم.

فان خال در ادامه گفت: من اهمیتی نمی‌دهم مردم درباره من و تیمم چه نظری می‌دهند. نظرها اگر مثبت باشد خوب است، اما منفی ها برای من اهمیتی ندارد. ما تلاش زیادی برای گلزنی کردیم و بهتر از حریف بودیم، اما برخلاف بازی‌های قبل نتوانستیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: آرژانتین با بقیه تیم‌هایی که با آنها بازی داشتیم فرق می‌کرد. آنها تیم سازمان‌یافته‌ای بودند. البته آرژانتین هم نتوانست مقابل ما صاحب موقعیت گل شود. این بازی تاکتیکی بود و دو تیم بسیار بابرنامه ظاهر شدند. ما تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشتیم.

فان خال همچنین با بیان اینکه هیچ کس انتظار نداشت تیم ما حتی از گروهش صعود کند، افزود: ما توانستیم به عنوان تیم نخست از گروه‌ خود صعود کنیم و مکزیکی های سخت کوش را هم ببریم. ما همچنین کاستاریکا را حذف کردم اما آرژانتین تیمی بزرگ و مدعی است که در این دیدار نیز شکست نخوردیم.

وی با اشاره به ضربات مهلک پنالتی خاطرنشان کرد: ضربات پنالتی به شانس بستگی دارد و تیم خوش‌شانس به پیروزی می‌رسد. البته این را هم بگویم که رومرو در آلکمار شاگردم بود که من پنالتی گرفتن را به او آموختم. زدن پنالتی نخست کار آسانی نیست و وقتی پنالتی اول‌ را از دست دادیم و مسی پنالتی را گل کرد اعتماد به نفس آنها افزایش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز