خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون از قدرت و نفوذ خاتمی می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۲۶

حاشیه‌سازی، جنجال‌افکنی و بحران‌سازی به کشور ضربه می‌زند و این در حالی است که کشور به آرامش و ثبات نیازمند است.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: افرطیون از قدرت و نفوذ خاتمی می‌ترسند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص درخواست ۱۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوع‌البیان، ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الخروج بودن سیدمحمد خاتمی گفت: این گونه موضع‌گیری‌ها، موضع‌گیری‌های افراطی‌ است که مغایر با توصیه‌های است که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام داشتند.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد منصفانه و منطقی حق همه گروه‌ها و جناح‌ها است، اظهار داشت: حاشیه‌سازی، جنجال‌افکنی و بحران‌سازی به کشور ضربه می‌زند و این در حالی است که کشور به آرامش و ثبات نیازمند است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مذاکرات ایران با ۱ + ۵ تصریح کرد: در حالی که دولت به دنبال ایفای حقوق و تثبیت منافع ملی ایران است، برخی از نمایندگان و فعالان سیاسی جنجال‌سازی می‌کنند و این مسئله نشان می‌دهد که برای این افراد منافع ملی مهم نیست و بیشتر به دنبال تثبیت و حفظ منافع باندی و جناحی‌شان هستند.

حکیمی‌پور در خصوص دلایل مطرح کردن چنین مسائلی از سوی افراطیون خاطرنشان کرد: خاتمی از جمله کسانی است که در جامعه از محبوبیت بسیاری برخوردار است و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند از قدرت و نفوذ خاتمی می‌ترسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز