خبرگزاری کار ایران

کدگذاری محصولات و خدمات در کتاب نمایشگاه ایران پلاست مطابق استاندارد اروپا

کد خبر : ۱۸۳۱۴۹

کدگذاری محصولات و خدمات در کتاب نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست مطابق استاندارد اروپا انجام می شود.

کدگذاری محصولات و خدمات در کتاب نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست مطابق استاندارد اروپا انجام می شود.

به گزارش ایلنا، ساعت نیا، ناشر رسمی کتاب نمایشگاه ایران پلاست گفت: به منظور همسویی با نمایشگاههای معتبر جهانی، و ایجاد امکانات آسانتر و وسیعتر برای جستجوی بانک های اطلاعاتی، قرار است مشخصات محصولات، خدمات و کلیه مواردی که شرکت کنندگان در نمایشگاه عرضه می‌کنند، به صورت کدینگ یکپارچه‌ " یورومپ - Euromap " که در نمایشگاهایی معروف مثل نمایشگاه " K " در دوسلدورف و یا " PLAST " در میلان ایتالیا طی سه دهه اخیر مرسوم بوده است، طبقه بندی شود.
وی اجتناب از اشتباه در درج اطلاعات شرکت ها، دسته بندی صحیح، پیدا کردن راحت اطلاعات تولیدکنندگان محصول و ارائه کنندگان خدمات توسط مراجعان و همسان سازی اطلاعات با نمایشگاه های بزرگ دنیا را از مزایای این کدینگ اعلام کرد و افزود: این اقدام تازه نیست و در سه کتاب(از ۵ کتاب) نمایشگاهی ایران پلاست که در سال های گذشته توسط ماهنامه صنایع پلاستیک منتشر شده، رعایت شده بود.
وی با بیان اینکه مجوز استفاده از این کدها توسط ماهنامه صنایع پلاستیک(ناشر کتاب و CD) در سال ۲۰۰۴ اخذ و سپس بر اساس نیازهای شرکت کنندگان ایرانی توسط ماهنامه صنایع پلاستیک به چهار زبان دیگر(ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی و عربی) هم ترجمه و متناسب با تولیدات شرکت های ایرانی اصلاح شده است افزود: با استفاده از این کدها شرکت کنندگان در نمایشگاه می توانند تا ۲۰ نوع محصول خود را هم در قالب این کدها ارائه کنند.
ساعت نیا با بیان اینکه این کدها در ۴ گروه کالایی گردآوری و دسته بندی شده است افزود: از شرکت کنندگان در نمایشگاه خواهش می کنم پیش از جانمایی و پیش از معرفی کالاهای خود با دقت و حوصله این کدها را بررسی و کد کالاهای خود را استخراج نمایند.
وی با تاکید بر اینکه سعی شده است تمام تولیدات و خدمات کشور در این کدها دیده شود افزود: درصورتی که شرکت کنندگان پس از بررسی لازم و صرف وقت و دقت کافی نتوانستند کالا یا خدمات مربوط به خود را در این کدها بیایند با نشانی Ip۲۰۱۴ @ pime. ir که مخصوص نمایشگاه ایران پلاست است تماس بگیرند و همکاران من در ماهنامه صنایع پلاستیک حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به ایجاد کد مربوطه و افزایش آن به جداول مربوط به هرگروه اقدام کرده و در پاسخ به ارسال کننده ایمیل، کد کالاها یا خدمات وی را به آنان اعلام خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه به منظور جلوگیری از پیش آمدن هرنوع مشکل، لازم است شرکت کنندگان در نمایشگاه ابتدا لیست های مربوط به کد کالاها را به دقت مطالعه کنند افزود: یکی دیگر از اهداف استفاده از این کدها آشنایی تولیدکنندگان کشور با استانداردهای بین المللی است. به این تزتیب با دانستن این کدها امکان حضور راحت تر در تمام نمایشگاه های بزرگ دنیا فراهم می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز