خبرگزاری کار ایران

بیش از ۳۷۶ هزار تن کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس به خارج ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۴۲

در سه ماه نخست امسال بیش از ۳۷۶ هزار و ۸۸ تن کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس به خارج از کشور ارسال شد.

بیش از ۳۷۶ هزار تن کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس به خارج ارسال شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۳۷۶ هزار و ۸۸ تن کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس به خارج از کشور ارسال شد.

علیرضا مجرد افزود: با خروج این میزان کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس، این مرز بعد از بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان فعال ترین مرز خروجی کشور در مدت یاد شده بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۷۱۹ هزارو ۱۵۸ تن کالای ترانزیتی از مرز بندرعباس وارد کشور شده که با ورود این میزان کالای ترانزیتی این مرز بعد از مرز پرویزخان در استان کرمانشاه فعال ترین مرز ورودی کشور بوده است.

مجرد ادامه داد: افزون براین در مدت مورد اشاره سه میلیون و ۳۳۴ هزار تن کالا از طریق جاده های هرمزگان و ۱۴۵ هزارو ۹۳۷ تن کالا نیز از راه آهن این استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است.

وی با بیان این که درخرداد امسال چهار میلیون و ۵۰۴ هزار تردد در جاده های هرمزگان به ثبت رسیده، افزود: از این میزان تردد ۳۴ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان افزود: در این مدت مسیر بندرشهید رجایی – بندرعباس با ۲۱۶ هزار و ۹۶۰ دستگاه وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز