خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

دولت تامین اعتبار کند؛ کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۷۶

۴ پالایشگاه نفت و گاز، ۵ مجتمع پتروشیمی، یک کارخانه گاز مایع، ۲۲۰۰ کیلومتر خطوط نفت و گاز و ۳۷۰۰ کیلومتر آزاده راه اصلی و فرعی به همراه ۲۷ سد و نیروگاه از جمله طرح های در دست اجرای قرارگاه هستند / آمادگی کامل داریم در صورتی که تدبیر دولت باشد، با تامین اعتبار با تمام قدرت کار را انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: در مورد آزاد راه تهران - شمال هم ما با همه توان آمادگی داشتیم تا طرح را عملیاتی کنیم از این رو ساختار مناسبی به همراه زمان بندی لازم پیش بینی شد به گونه ای که ۴ سال زمان برای آن در نظر گرفتیم و دولت با تامین اعتبار پرونده آزاد راه تهران - شمال را ببندد.

به گزارش ایلنا، در همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور، عبادالله عبداللهی با اشاره به ساخت قطعه قم تا گرمسار بزرگراه حرم تا حرم گفت: با بهره برداری از این قطعه، جدا از کاهش زمان و تلفات جاده ای، در سال ۲۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی سوخت خواهیم داشت.

وی افزود: در مورد آزاد راه تهران - شمال هم ما با همه توان آمادگی داشتیم تا طرح را عملیاتی کنیم از این رو ساختار مناسبی به همراه زمان بندی لازم پیش بینی شد به گونه ای که ۴ سال زمان برای آن در نظر گرفتیم.

سردار عبداللهی تصریح کرد: در تونل هم مشکلی برای اجرا نداشتیم، تحلیل قیمت، تقسیم بندی کار و اصلاح کریدور انجام و کارهای زمین شناسی آغاز ولی طرح متوقف شد.

وی گفت: ما همچنان آمادگی کامل داریم در صورتی که تدبیر دولت باشد، با تامین اعتبار با تمام قدرت کار را انجام دهیم.

عبداللهی همچنین درسخنانی به کارهای انجام شده و در دست اجرای قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ‌ اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۳۰ هزار نیروی انسانی و ۵۰۰ پیمانکار در مجموعه قرارگاه مشغول به کار هستند که ۳۰ درصد از آنها مدرک مهندسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند که نشان می دهد، قرارگاه خاتم محل تربیت و آموزش نیروهای متخصص و به کار گیری آنهاست.

وی تعداد طرح های در دست انجام را حدود ۲۲۵ طرح بزرگ اعلام و تصریح کرد: ۴ پالایشگاه نفت و گاز، ۵ مجتمع پتروشیمی، یک کارخانه گاز مایع، ۲۲۰۰ کیلومتر خطوط نفت و گاز و ۳۷۰۰ کیلومتر آزاده راه اصلی و فرعی به همراه ۲۷ سد و نیروگاه از جمله طرح های در دست اجرای قرارگاه هستند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) افزود: احداث۳ کارخانه فولاد با ۲ و نیم میلیون تن ظرفیت در سال از طرح های دیگر قرارگاه است البته شاخص این طرح ها در بحثپالایشگاه بود که با مهندسی ۱۰۰ درصد ایرانی تجهیز و تامین کالا، ساخت و راه اندازی داخلی است.

وی گفت: در مدیریت جهادی اگر ما توکل به خداوند و توسل به ائمه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم، حتما موفق می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز