خبرگزاری کار ایران

نائب رییس اول اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

سوپرمارکت‌ها در ماه رمضان ۲۴ ساعته خواهند شد / ادغام برخی اتحادیه‌ها تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۱۴

در راستای رفع موانع موجود بر سر رانمایشگاه ضیافت از ۵ تا ۱۴ تیر ماه با تخفیفات ۵ تا ۱۵ درصدی کالاهای مورد نیاز مردم را در ۴ نقطه تهران عرضه خواهند کرد. ه مردم موضوع ادغام اتحادیه‌ها تا پایان سال نهایی خواهد شد.

نائب رییس اول اتاق اصناف تهران از ادغام اتحادیه‌ها تا پایان سال و فعالیت ۲۴ ساعته سوپرمارکت‌ها در ماه رمضان خبر داد.

ابراهیم درستی، نائب رییس اول اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ادغام مجامع پس از انقلاب اظهار داشت: مجامع پس از انقلاب به دو رسته تولیدی و توزیعی تقسیم شدند و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۳ با تصویب مجلس شورای اسلامی نام مجامع به اتاق اصناف ایران مبدل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه اتاق اصناف برای ادغام اتحادیه‌ها چیست؟ افزود: این موضوع باید کار‌شناسی شود که بدین منظور اتحادیه‌های همگن مانند پیراهن دوزان، و پوشاک و اتحادیه مخابرات و صوتی و تصویری و تلفن همراه و غیره با یکدیگر ادغام خواهند شد.

درستی در ادامه با اشاره به موازی کاری این اتحادیه‌ها خاطر نشان کرد: در راستای رفع موانع موجود بر سر راه مردم موضوع ادغام اتحادیه‌ها تا پایان سال نهایی خواهد شد.

نائب رییس اول اتاق اصناف کشور در مورد برنامه سوپرمارکت‌ها در ماه مبارک رمضان افزود: به منظور رفاه حال مردم در این ایام سوپرمارکت‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود، همچنین نمایشگاه ضیافت از ۵ تا ۱۴ تیر ماه با تخفیفات ۵ تا ۱۵ درصدی کالاهای مورد نیاز مردم را در ۴ نقطه تهران عرضه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز