خبرگزاری کار ایران

سخنگوی انجمن سینمادارن:

سینماهای کشور با بلیط نیم بها تا پاسی از شب؛ میزبان مخاطبان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۵۹

تا زمانی‌که مردم به سالن‌ها مراجعه می‌کنند؛ سینماها باید در خدمت مردم باشند. در سال‌های گذشته تا ساعت ۱:۳۰ دقیقه فیلم‌ها اکران می‌شد امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

محمدرضا صابری(سخنگوی انجمن سینمادارن) با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۳ اکران خوبی داشتیم و باتوجه به چیدمان همه نوع ژانری در سینما داشتیم؛ گفت: در ۳ ماهه اول سال ۹۳ بیش از ۲۰ میلیارد سینماها فروش داشته‌اند که این فروش خود نشانه آشتی مردم با سینماها بوده است. پیش‌بینی می‌شود این استقبال تا آخر امسال ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا؛ صابری درباره وضعیت سینماها در ماه رمضان نیز گفت: در جلسه شورای صنفی که محمد احسانی و محمدرضا فرجی هم حضور داشتند به نتایج خوبی رسیدیم. قرار شد از اول ماه مبارک رمضان بعداز افطار تمام سینماها با بلیت نیم بها فیلم‌ها را نمایش دهند.

سخنگوی انجمن سینمادارن درباره استقبال از فیلم‌های جدید درحال اکران نیز گفت: فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران که در جشنواره فیلم فجر هم با استقبال بسیار خوبی همراه شد به تازگی اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده که با فروش قابل توجهی مواجه شد.

صابری در ادامه افزود: همچنن فیلم سینمایی «۵ ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست.

وی در ادامه افزود: نوید می‌دهیم تا زمانی‌که مردم به سالن‌ها مراجعه می‌کنند؛ سینماها باید در خدمت مردم باشند. در سال‌های گذشته تا ساعت ۱:۳۰ دقیقه فیلم‌ها اکران می‌شد امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سخنگوی انجمن سینماداران همچنین گفت: سینماداران می‌توانند فیلم‌هایی که در اکران نوروروز فروش خوبی داشتند مانند خط ویژه، طبقه حساس و معراجی‌ها را در ماه مبارک رمضان اکران کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز