خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور پیشگیری از اعتیاد با مشارکت ۱۵ هزار جوان هلال احمر

کد خبر : ۱۸۰۸۴۷

مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد با شعار «نه به اعتیاد» و با حضور ۱۵ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان در میادین اصلی شهرهای مراکز استانها با تشکیل حلقه انسانی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد با مشارکت ۱۵ هزار جوان هلال احمری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر وحید قبادی دانا اظهار داشت: این مانور به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد با شعار «نه به اعتیاد» و با حضور ۱۵ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان در میادین اصلی شهرهای مراکز استانها با تشکیل حلقه انسانی برگزار خواهد شد.

قبادی دانا افزود: ۳۰۰ هزار بروشور با هدف آگاهی بخشی برای پیگشری از اعتیاد چاپ و در سراسر کشور توزیع شده که در این مانور در اختیار هموطنان قرار می گیرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، به پرواز درآمدن ۱۵ هزار بادکنک و ۲ هزار فانوس آرزو با شعار «به تندرستی بیاندیشیم، نه به اعتیاد» را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در قالب مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

به گفته وحید قبادی دانا، این مانور در شهر تهران در محل میدان انقلاب برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز