خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در بازدید از نمایشگاه مطبوعات:

لیاقت نیمی از جمعیت کشور نادیده گرفته شدن توسط رسانه‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۵

امروز اخبار کارگری در رسانه‌ها نادیده گرفته می‌شوند و به صورت بسیار کمرنگی منتشر می‌شوند/ مخاطب اصلی اخبار کارگری مردم و به ویژه مسئولان هستند از این رو انتشار صحیح اخبار کارگری می‌تواند از وخامت فضای تولید و به تبع کارگران بکاهد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت:لیاقت نیمی از جمعیت کشور نادیده گرفته شدن توسط رسانه‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب که شامگاه دیروز -جمعه ۱۲ آبان‌ماه- می‌ه‌مان غرفه این خبرگزاری در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود، با بیان اینكه فضای کنونی واحدهای تولیدی به هیچ وجه مناسب نیست، اظهار داشت: چنانچه روند کنونی ادامه یابد باید در ماه‌های آینده شاهد وخیم‌تر شدن بیشتر شرایط معیشتی و امنیت شغلی کارگران باشیم.

دبیر کل خانه کارگر بابیان اینکه امروز اخبار کارگری در رسانه‌ها نادیده گرفته می‌شوند و به صورت بسیار کمرنگی منتشر می‌شوند، گفت: مخاطب اصلی اخبار کارگری مردم و به ویژه مسئولان هستند از این رو انتشار صحیح اخبار کارگری می‌تواند از وخامت فضای تولید و به تبع کارگران بکاهد.

او افزود: براساس آمار موجود امروز حداقل ۱۰ میلیون کارگر بیمه شده داریم که تعداد آن‌ها با احتساب اعضای خانواده‌هایشان به حدود ۴۰ میلیون نفر می‌رسد.

محجوب با یادآوری اینکه جمعیت ۴۰ میلیون نفری جامعه کارگری حدود نیمی از جمعیت کنونی کشور را تشکیل می‌دهند گفت: لیاقت و جایگاه چنین جمعیتی نادیده گرفته شدن توسط مسئولان و رسانه‌ها نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه امروز مشکل اصلی واحدهای تولیدی نبود مواد اولیه است، افزود: وقتی کارخانه‌ نتواند موراد مرود نیاز وو مصرفی خطوط تولیدی را فراهم کند کارگران بیکار شده و به نشانه اعتراض در درون و بیرون از محل کار تجمع می‌کنند.

دبیر کل خانه کارگر تاکید کرد: تصمیم درست به موقع مسئولین می‌تواند از بد‌تر شدن فضای تولید جلوگیری کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز