خبرگزاری کار ایران

کشتی آرای با حضور در غرفه ایلنا:

قیمت طلا و سکه با توجه به بحران‌های اقتصادی قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۴

هرگونه اتفاقی که متاثر از شرایط سیاسی باشد بر اقتصاد نیز تاثیرگذار است/قیمت طلا و سکه حتی برای یک‌ساعت آینده هم قابل پیش بینی نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری از ثبات قیمت طلا و سکه تا دوهفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس اتفاقاتی که در چند هفته گذشته رخ داده است این نوید را می دهد که قیمت طلا و سکه حداقل برای یک الی دوهفته آینده با ثبات باشد.

محمد کشتی آرای با حضور در غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه در شرایط فعلی بازار، قیمت طلا و سکه حتی برای یک‌ساعت آینده هم قابل پیش بینی نیست، تصریح کرد: اما بر اساس اتفاقاتی که در چند هفته گذشته رخ داده است این نوید را می دهد که قیمت طلا و سکه حداقل برای یک الی دوهفته آینده با ثبات باشد.

وی با اشاره به آینده قیمت طلا و سکه افزود: آینده قیمت طلا و سکه تابع شرایط خواهد بود به گونه ای که با توجه به بحران‌های اقتصادی قیمت آن غیر قابل پیش بینی است.

کشتی آرای با بیان اینکه هرگونه اتفاقی که متاثر از شرایط سیاسی باشد بر اقتصاد نیز تاثیرگذار است، ادامه داد: در حال حاضر سیاست انبساطی اقتصادی آمریکا باعث کاهش قیمت طلا در هر انس شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری ادامه داد: کاهش سرمایه گذاری و کاهش میل خرید در آمریکا باعث شده است تا روند صعودی قیمت طلا طی یکماه گذشته از 1800 دلار در هر انس با کاهش 3.5 درصدی مواجه شود که این میزان التهاب در بازار طلا و سکه را نیز کاهش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز