خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی استاندار خوزستان؛

مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۷۷

بنا به پیشنهاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و به موجب این حکم شما را به سمت رئیس کمیته فرهنگی وپیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدراستان به مدت۲سال منصوب می نمایم.

طی حکمی از سوی مقتدایی استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش وپرورش این استان به مدت ۲ سال به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان، در نشست امروز شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خوزستان که درسالن اجتماعت استانداری خوزستان برگزارشد استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، ابلاغ تقی زاده را اهداء نمود.

دراین ابلاغ آمده است: بنابه پیشنهاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نظربه تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مدت ۲ سال منصوب می نمایم.

انسجام دربرگزاری منظم و مؤثر جلسات کمیته تخصصی فرهنگی و پیشگیری، ایجاد همدلی و همکاری میان دستگاه های عضو کمیته، اجرای برنامه های مطلوب و سودمند در راستای مصون سازی اقشار جامعه بالأخص جوانان و ایجاد فرهنگ پیشگیری در بین مردم و ارتقاء سطح آگاهی جامعه و ایجاد بستری هدفمند از جمله اموری است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، کارآمد و مبتنی بر اصول، نسبت به تحقق آن اهتمام وتلاش نمائید. توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر با رعایت اصول قانون مداری - اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز