خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون محیط زیست در گفت‌وگو با ایلنا؛

بنزین پتروشیمی ها مرگ ۴ هزار نفر را در شهرهای صنعتی رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۳۵

با توجه به تحریم و محدودیت ها مجبور بودیم از پتروشیمی ها برای تولید بنزین بهره بگیریم اما این مسئله به قیمت مرگ ۴هزار نفر در تهران و شهرهای صنعتی تمام شد.

عضو فراکسیون مجلس طرح آلایندگی بنزین وارداتی را سیاه نمایی مخالفین رئیس جمهور برای رسیدن به منافع جناحی دانست.

کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص مباحثمربوط به بنزین وارداتی و پتروشمیمی ها اظهار داشت: در حال حاضر تولید بنزین در کشور کافی نیست و مجبوریم برای تامین بنزین استاندارد مورد نیاز کشور واردات داشته باشیم.

وی آلایندگی بنزین وارداتی را کذب محض خواند و افزود: طرح استاندارد نبودن بنزین وارداتی سیاه نمایی و بها دادن به منافع جناحی و ریشه در مخالفت با رئیس جمهور دارد.

پیرموذن تصریح کرد: با توجه به تحریم و محدودیت ها مجبور بودیم از پتروشیمی ها برای تولید بنزین بهره بگیریم اما این مسئله به قیمت مرگ ۴هزار نفر در تهران و شهرهای صنعتی تمام شد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همت وزیر نفت شاهد ساخت واحدهای پالایشگاهی تولید بنزین و شتاب در بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس باشیم تا طی ۶ ماه آینده بتوانیم از واردات بی نیاز شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز