خبرگزاری کار ایران

با انتشار اطلاعیه ای اعلام شد:

تعاونی مسکن کارکنان و اعضاء خانه سینما کاملا مستقل است

کد خبر : ۱۷۴۳۹۴

هر گونه پیگیری جهت استیفای حقوق اعضای تعاونی فقط از طریق ارکان تعریف شده در اساسنامه قابل تعقیب است و مراجعه به نهادهای دیگر از جمله «خانه سینما» و «انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران» فاقد هر گونه محمل قانونی است.

هیئت مدیره و بازرس شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضاء خانه سینما با انتشار متنی اعلام کردت عاونی مسکن کارکنان و اعضاء خانه سینما کاملا مستقل است.

به گزارش ایلنا؛ متن اطلاعیه بدین شرح است:

نظربه اینکه شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضاء خانه سینما به شماره ثبت۱۲۶۱۱۸از سال۱۳۹۱به عنوان شخصیت حقوقی مستقل مندرج در قانون تجارت ایران و قانون بخش اقتصاد تعاون جمهوری اسلامی ایران شروع به فعالیت نموده است، لذا شرکت تعاونی مذکور در کلیه امور اجرایی، اداری و مالی خود هیچگونه وابستگی تشکیلاتی به هیچ نهاد حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی نداشته و ندارد و کلیه امور تعاونی در قالب ارکان مندرج در اساسنامه از طریق مجامع عمومی و هیئت مدیره و بازرس قانونی و روح کلی قانون تعاون و اساسنامه تعاونی قابل انجام و پیگیری خواهد بود.

بدیهی است هر گونه پیگیری جهت استیفای حقوق اعضای محترم تعاونی فقط از طریق ارکان تعریف شده در اساسنامه قابل تعقیب خواهد بود و مراجعه اعضای محترم تعاونی به نهادهای محترم دیگر از جمله «خانه سینما» و «انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران» فاقد هر گونه محمل قانونی است و مفید به فایده نخواهد بود. یادآوری میشود همواره هیئت مدیره و بازرس قانونی تعاونی، آمادگی پاسخگویی و رفع هرگونه شبهاتی که در ذهن اعضای محترم تعاونی است را خواهند داشت و رسالت اصلی تعاونی پاسخگویی به اعضای محترم بوده، هست و خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز