خبرگزاری کار ایران

سفرهای شمال کشور به پایانه نسیم شمال قزوین انتقال می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۳۱

پروژه احداثپایانه نسیم شمال شهر قزوین در دست اجرای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین است که با احداثاین پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پروژه احداثپایانه نسیم شمال شهر قزوین در دست اجرای این سازمان است که با احداثاین پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حسن شعبانی در جریان بازدید رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر به همراه جمعی از مدیران شهرداری قزوین از روند عملیات عمرانی احداثپایانه نسیم شمال افزود: احداثاین پایانه با توجه به کاهش بار ترافیکی میدان ۲۲ بهمن و همچنین مقاصد شمال و شمال غرب کشور در زمینی در بلوار میرزا کوچک خان، تقاطع نسیم شمال در دستور کار قرار گرفته است.

شعبانی با بیان این مطلب که احداثپایانه نسیم شمال ضروری می باشد، بیان کرد: مجوز تملک دو هکتار زمین برای احداثاین پایانه صادر شده و تاکنون چهار هزار متر آن محقق شده است و ادامه اجرای این طرح در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ داودی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین به همراه مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری، معاون حمل و نقل و ترافیک، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از محل احداثپایانه نسیم شمال بازدید کردند و از نزدیک در جریان کار قرار گرفتند.

در این بازدید مقرر شد، اراضی مورد نیاز در طرح احداثپایانه نسیم شمال از طریق مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین در دست تملک قرار گیرد و تسطیح و محصور کردن اراضی مورد نیاز در اجرای این طرح در دستور کار سازمان پایانه های مسافربری نیز قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز