خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در اختتامیه هجدهمین جشنواره مراکز استان‌ها:

ملی بودن صدا و سیما ناشی از نگاه فراجناحی و تمرکز بر متن نیازهای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۰۲

شبکه‌های استانی هر چند از دل ابزار نوین و مدرن رسانه‌ای بیرون آمده‌اند اما در عصر اغتشاش و سرگردانی مدرنیته پرچم دار سنت و راهبری آیینی و فرهنگی شده‌اند.

آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما پنجشنبه شب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز و دیگر مسئولان استانی و جمعی از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان رادیو و تلویزیون در منطقه تاریخی و تفریحی ائل گلی تبریز برگزار شد رییس رسانه ملی آذربایجان را سرزمین شعر و شور و شعور خواند و از مردم تبریز به دلیل مه‌مان نوازی شایسته از هنرمندان کشور تجلیل کرد.

ضرغامی افزود: بزرگان و نامداران این استان رنگین کمانی از هنر و فضائل الهی و انسانی خلق کرده‌اند که مایه افتخار ایران اسلامی در سراسر جهان است.

رئیس سازمان صدا و سیما ظرفیت عظیم فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مراکز استان‌ها را بزرگ‌ترین گنجینهٔ ملی دانست و از آن به عنوان غنی‌ترین بن مایه‌های تحول رسانه‌ای در دههٔ چهارم انقلاب یاد کرد.

رئیس رسانه ملی گفت: شبکه‌های استانی هر چند از دل ابزار نوین و مدرن رسانه‌ای بیرون آمده‌اند اما در عصر اغتشاش و سرگردانی مدرنیته پرچم دار سنت و راهبری آیینی و فرهنگی شده‌اند.

ضرغامی افزود: اجتماع بزرگ برنامه سازان صدا و سیما در تبریز صرفا یک گردهمایی نیست بلکه بزرگ‌ترین مانور فرهنگی و رسانه‌ای کشور و نمایش آرایش ملی افسران جنگ نرم در رویارویی با رخنه‌ها و گسست‌های فرهنگی است.

رئیس رسانه ملی از مراکز صدا و سیمای استان‌ها به عنوان سازمان دوم رسانه‌ای ملی یاد کرد و گفت هرکدام از این شبکه‌ها به تنهایی قادرند در سطح یک شبکه ملی و فرا ملی انجام وظیفه کنند.

ضرغامی گفت: ملی بودن صدا و سیما ناشی از نگاه فراجناحی و تمرکز بر متن نیازهای مردم است و حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور در برنامه‌های صدا و سیما نیز نماد دیگری از ملی بودن این رسانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز