خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام علی‌اف - روسیه؛

قمی به فینال رسید؛ احسان‌پور در دیدار رده بندی

کد خبر : ۱۷۰۹۸۶

مسابقات چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف امروز در شهر ماخاچ کالا داغستان روسیه پیگیری شد.

عبداله قمی به دیدار فینال سنگین وزن رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف امروز در شهر ماخاچ کالا داغستان روسیه پیگیری شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم این رقابت ها عبداله قمی نماینده کشورمان ابتدا با نتیجه ۱۲ – ۲ از سد آنزور خزریف از روسیه گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر ۸ بر دولت شابانبای از قزاقستان غلبه کرد. قمی در مرحله نیمه نهایی نیز در حالی که ۴ بر صفر از آلن زاسایف اوکراینی نایب قهرمان جهان عقب بود در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ از سد این حریف گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال علی عیسی اف قهرمان جهان از آذربایجان است.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور در مسابقه نخست با نتیجه ۴ بر ۶ مغلوب مرشد موتالیموف روس(نفر سوم جام یاریگین) شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، احسان پور به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با شکست دیگر کشتی گیر روس به دیدار رده بندی راه یافت. حریف احسان پور در این دیدار ویکتور لبدف قهرمان جهان از روسیه است.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد حسین محمدیان پس از پیروزی در کشتی نخست مقابل حریف روس در دور دوم مقابل آنزور اوریشف دارنده مدال برنز جهان از روسیه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، محمدیان از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با پنج کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده است، دیروز توسط بابک رضایی و علی رضا قاسمی در وزن ۷۴ کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز