خبرگزاری کار ایران

تصویر حامد بهداد در نقش شهید جهان آرا در سریال کیمیا منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۷۰

بخشی از سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار به مقاومت مردم شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس می‌پردازد که نماد آن شهید جهان آرا و حامد بهداد نقش وی را بازی می‌کند.

تصویر حامد بهداد در نقش شهید جهان آرا در سریال کیمیا منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ در مجموعه تلویزیونی کیمیا سرگذشت بازیگر اصلی داستان در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال را روایت می‌کند و بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و نقش اصلی این سریال را مهراوه شریفی نیا بازی خواهد کرد و آزیتا حاجیان که مادر واقعی مهراوه شریفی نیا است، در این سریال به عنوان مادر کیمیا(مهراوه شریفی نیا) را بازی خواهد کرد.

تصویربرداری سریال کیمیا از اوایل آذر ماه ۱۳۹۲ در خرمشهر آغاز شد و به گفتهٔ عوامل سریال مراحل تصویر برداری و تهیه سریال کیمیا اینگونه است که ۶۰ دردصد آن در تهران و ۳۰ درصد آن در خرمشهر و آبادان و ۱۰ درصد آن در دو کشور خارجی ظبط خواهد شد. در سریال «کیمیا»، حدود ۳۶۰ کاراکتر وجود دارد که از این بین، ۴۰ نفر آن‌ها، کاراکترهای مهم و تاثیرگذار هستند و که از بازیگرانحرفه‌ای برای ایفای نقش استفاده شده است این مجموعه برای پخش در شبکه دوم سیما تولید شده است.

اسامی بازیگران و عوامل سریال کیمیا بدین شرح است: پوریا پورسرخ، آشا محرابی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، می‌رفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و….

کارگردان: جواد افشار، نویسنده: مسعود بهبهانی نیا، تهیه کننده: محمد رضا شفیعی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی / دستیاران کارگردان: حسین دیردار، مسعود حانمی / برنامه ریز: هانیه بساتینی / مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران / صدابردار: فرشید احمدی / مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی / طراح صحنه و لباس(اول): بهزاد جعفری / طراح صحنه و لباس(دوم): محمدحسین کریمی / طراح گریم: امیر اسکندری / مدیر تولید: فرشید رئوفی / دستیار تهیه کننده: سعید پروینی / جلوه‌های ویژه می‌دانی: محمدرضا شریفی راد / جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: حسن ایزدی / عکاس: محمدحسن سعادت هندی / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز