خبرگزاری کار ایران

کی‌روش چه‌جهنمی می‌خواهد به پا کند؟

فروتن: برخی اخبار فوتبال ما آبروریزی و خجالت‌آور است / اسپانیا و آلمان جهنم به پا می‌کنند، نه ما!

فروتن: برخی اخبار فوتبال ما آبروریزی و خجالت‌آور است / اسپانیا و آلمان جهنم به پا می‌کنند، نه ما!
کد خبر : ۱۷۰۲۷۶

کی‌روش تا حالا و در این سه سال گذشته از این ادعا ها نکرده بود، حالا برای تیم لبنان و قطر می‌تواند جهنم به پا کند و آنها را بترساند، اما ایران با کی‌روش برای آرژانتین چه جهنمی می‌خواهد بپا کند…

کارشناس فوتبال ایران معتقد است یک مربی فهمیده و باهوش مثل کی‌روش باید خونسردتر به مسائل نگاه کند و ادعاهای دور از ذهن به زبان نیاورد چراکه اسپانیا و آلمان می‌توانند بگویند در جام‌جهانی جهنم به پا می‌کنند اما ایران نهایتا برای لبنان و قطر می‌تواند این حرف‌ها رابزند و آنها را بترساند.

گفت‌وگوی بهمن فروتن با خبرنگار ایلنا را در بخوانید:
روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی را چطور می‌بینید؟

به هر حال اردوی تیم ملی تشکیل شده و دور هم جمع شده‌اند، فقط امیدوارم نتیجه‌اش مثل اردوی ترکیه و دیدار با ازبکستان در تاشکند نباشد که آن بازی را انجام دادند. امیدوارم نتیجه این اردو غیر از نتیجه اردوی ترکیه باشد چون بالاترین مدت زمان ممکن بازیکنان در اختیار کی‌روش بوده‌اند. در این ۳ سال کی‌روش با تیم ملی ما فوتبال خوبی به نمایش نگذاشته و امیدوارم بعد از این اردو فوتبال خوبی را به ما نشان بدهند.

کی‌روش اعلام کرده هر ۳بازی را برای حریفان ایران در جام جهانی تبدیل به جهنم می‌کند…

کی‌روش تا حالا در این سه سال گذشته از این ادعاها نکرده بود، حالا برای تیم لبنان و قطر می‌تواند جهنم به پا کند و آنها را بترساند، اما ایران با کی‌روش برای آرژانتین چه جهنمی می‌خواهد بپا کند؟! ما که توانایی‌های خود را می‌دانیم، یک مربی فهمیده و باهوش مثل کی‌روش باید خونسردتر به مسائل نگاه کند، حالا اگر اسپانیا و آلمان بگویند می‌خواهیم جهنم به پا کنیم آدم می‌پذیرد، اما وقتی ما در دور انتخابی جام جهانی این حرف‌ها را نزدیم، زدن این حرف در جام‌جهانی یک مقدار نازل است.

لباس‌های تیم ملی این روزها به سوژه اصلی اردوها تبدیل شده؛ در این رابطه چه نظری دارید؟
جای تاسف است ما در خیلی از زمینه‌ها آبروی‌مان را در دنیا به راحتی می‌بریم. جای تاسف است چنین مسائلی را می‌شنویم. اگر هم این حرف‌ها واقعیت نداشته باشد باید بگوییم چرا این ادعاها مطرح می‌شود؟ البته این حرف‌ها برای من یک مسئله شوک‌آور نیست، چون این حقه‌بازی‌ها در همه سطوح در ایران اتفاق می‌افتد و می‌تواند در تیم ملی برای لباس‌ها هم اتفاق بیفتد. این حرف‌ها شوک‌آور نیست، اما بازتاب آن در دنیا خجالت‌آور است. اگر بورکینافاسو ۱۰ بار به جام‌جهانی برود چنین چیزی در مورد آنها نمی‌شنویم، اما در تیم ملی ایران می‌شنویم.

شما از تیم ملی در جام‌جهانی چه انتظاری دارید؟
هیچ انتظاری ندارم. انتظار من از تیم ملی به عدد ۱.۵ هم نمی‌رسد.

پس چرا عده‌ای انتظار دارند تیم ملی در جام جهانی از گروهش صعود کند؟
آنها شاید ۳-۴ تا کشتی نفتی برای آرژانتین و بوسنی آماده کرده‌اند و شاید کی‌روش با روابط بین‌المللی‌اش بتواند کاپیتان این کشتی‌ها باشد.

یعنی تنها راه نتیجه گیری ما در جام جهانی با زد و بند است؟
بله؛ واقعیت این است که ما نمی‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم. یک دکتر جراح نمی‌تواند خودش را گول بزند و به مریضش که یک هفته دیگر می‌میرد فقط می‌تواند آرامش بدهد، اما خودش می‌داند مریضش مُردنی است. در مورد فوتبال ایران باید بگویم آماری که ما از لیگ گرفتیم و بازی‌هایی که ارائه شد نشان می‌دهد ما به این راحتی نمی‌توانیم نیجریه و بوسنی را ببریم و صعود کنیم. بازی با بلاروس را دیدیم و مشت نشانه خروار است.

۸ میلیارد بودجه در اختیار کفاشیان قرار گرفته تا کار فرهنگی انجام دهد، دوست داریم واکنش شما را به این خبر بدانیم؟
مطمئناً این پول درست خرج نخواهد شد، چون اگر کفاشیان بلد بود پول‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد را در راه اشاعه فرهنگ در فوتبال خرج کند، فوتبال ما الان اینقدر بد فرهنگ نبود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز