خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با ایلنا:

تمهیداتی برای افزایش نرخ گازوئیل معدنی ها در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۶۶

تقاضا برای رسیدگی به افزایش نرخ گازوئیل ازسوی معدنکاران به ایمیدرو آمده وهم اکنون در حال رسیدگی هستیم و مطمئنا تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود تا معدنکاران ضرر نکنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات مناسبی برای افزایش نرخ گازوئیل درنظر گرفته شده تا معادن کوچک متضرر نشوند.

مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس ایمیدرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اعتراض برخی از معدنکاران به افزایش نرخ گازوئیل اظهار داشت: معادن کوچک به خصوص معادن زغال سنگ به این موضوع اعتراض داشتند که اگر این معادن قیمت محصولاتشان متعادل شود و تعهدات خریداران را به موقع پرداخت کنند افزایش نرخ گازوئیل چندان برای این معادن تاثیرگذار نخواهد بود.

وی افزود: تقاضا برای رسیدگی به افزایش نرخ گازوئیل از سوی معدنکاران به ایمیدرو آمده وهم اکنون در حال رسیدگی هستیم و مطمئنا تمهیداتی درنظر گرفته می‌شود تا معدنکاران ضرر نکنند.

در اجرای فاز دوم قانون هدفمند سازی یارانه‌ها هر لیتر گازوئیل سهمیه ای از ۱۵۰ به ۲۵۰ تومان افزایش یافت، نرخ هر لیتر گازوئیل آزاد نیز از ۳۵۰ به ۵۰۰ تومان رسید، پیش از اجرای قانون هدفمندسازی هرلیتر گازوئیل ۱۶۵ ریال در جایگاه ها به مردم عرضه می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز