خبرگزاری کار ایران

در شهر زنجان؛

تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان قهرمان لیگ دسته یک بانوان کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۹۰

تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان مقتدرانه و بدون شکست، قهرمان لیگ دسته یک بانوان کشور شد.

رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور شامگاه پنجشنبه در سالن ۶ هزار نفری انقلاب زنجان با قهرمانی شهرداری زنجان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، در روز پایانی مسابقات تیم­ های شهرداری زنجان، یاران­جوان بندرعباس و هیئت فوتبال آباده شیراز به ترتیب در رده­های اول تا سوم این رقابت­ ها قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه بازی­ ها شامگاه پنجشنبه با حضور محسن امین شهردار زنجان و فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، فخرالدین رستمی، سعید امیدی، پریسا شعبانی، معصومه حمزه تبار و سونیا کشاورز از اعضای شورای­ شهر زنجان و نماینده فدراسیون فوتبال در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب برگزار آغاز شد.

در شروع مراسم از مسئولان اجرایی رقابت­ها، تیم پزشکی حاضر درمسابقات و مسولان سالن قدردانی شد.

در این مراسم از داوران مسابقات که از استان‌های خراسان ­رضوی، خوزستان، اصفهان، آذزبایجان و البرز در این رقابت­ها حاضر بودند، تقدیر شد.

صابره رحمانی بازیکن تیم هیئت فوتبال آباده با ۲۱ گل زده به عنوان خانم گل این رقابت­ ها معرفی شد.

به گفته سمانه قلعه مولایی، سرمربی تیم شهرداری زنجان ۱۵ سال پس ورود این رشته ورزشی به زنجان تا به حال هیچ تیمی از زنجان نتوانسته بود به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز