خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس خانه معدن ایران:

موضوع کیفیت اصلی ترین معیار در معرفی واحد های نمونه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۱۵

استفاده از فناوری های نو در اکتشافات، فرآوری و تولید باا رزش افزوده بالا از معیارهای انتخاب واحد های نمونه در روز صنعت و معدن است.

نائب رییس خانه معدن گفت: موضوع کیفیت یکی از مهمترین معیارها برای معرفی واحدهای نمونه معدنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بهرامن، نایب رئیس خانه معدن در نشست خبری روز صنعت و معدن با بیان اینکه موضوع کیفیت یکی از معیارهای مد نظر برای معرفی واحدهای نمونه معدنی است اظهار داشت: استفاده از فناوری های نو در اکتشافات، فرآوری و تولید با ارزش افزوده بالا از معیارهای انتخاب واحد های نمونه در روز صنعت و معدن است.

وی تصریح کرد: در مراسم بزرگداشت روز صنعت، افراد موثر در بخش معدن و همچنین افراد دانشگاهی تأثیرگذار معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط حساس رکود تورمی و معضل اشتغال کشور تصریح کرد: روز صنعت ومعدن بهترین زمان برای بیان مطالبات و ابراز نگرانی ها با دولت است.

بهرامن گفت: ما تشکلها وظیفه داریم تا باشناسایی مشکلات این حوزه خواسته هایمان را در این روز بیان کنیم.

نائب رییس خانه معدن یکی از مهمترین مطالبات را که تا امروز اجرا نشده را اصل ۴۴ عنوان کرد و افزود: برای توسعه بخش خصوصی باید راهکار مناسبی ارائه شود و ما پیگیر آن هستیم.

وی در خاتمه افزود: آیا امروز سرمایه گذار خارجی داریم؟ اگر پتانسیل واقعی وجود دارد چرا نتوانستیم آن را جذب کنیم. اگر قرار است که به رشد اقتصادی ۳درصدی دست یابیم باید این فضا را ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز