خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد:

آمادگی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاری‌ در زمینه کارآفرینی

کد خبر : ۱۶۷۱۰۹

«ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه روابط دوجانبه وجود دارد که باید از آن برای گسترش همکاری‌ها و تبادل تجارب دو کشور به ویژه در حوزه زنان به کار گرفت.»

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با هیات رسمی زنان کارآفرین تاجیکستان برای توسعه همکاری‌های میان دو کشور در حوزه کارآفرینی زنان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار هیات رسمی زنان کارآفرین تاجیکستان با اشاره به اشتراکات مذهبی، زبانی و تاریخی دو کشور ایران و تاجیکستان گفت: ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه روابط دوجانبه وجود دارد که باید از آن برای گسترش همکاری‌ها و تبادل تجارب دو کشور به ویژه در حوزه زنان به کار گرفت.

شهیندخت مولاوردی با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای همکاری‌ها و انتقال تبادل تجربیات خود در حوزه زنان گفت: زنان ایرانی توانایی‌های بسیار خوبی در زمینه آموزش و سوادآموزی دارند چرا که بیش از ۶۰ درصد دانشگاه‌های ما را زنان و دختران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و سلامت، سن امید به زندگی در زنان ایرانی افزایش یافته، افزود: البته با همه این پیشرفت‌ها چالش‌هایی نیز وجود دارد که برای رفع آن‌ها خواستار توسعه روابط در حوزه زنان و خانواده با سایر کشور‌ها به خصوص تاجیکستان هستیم.

در ادامه رییس هیأت زنان کارآفرین تاجیکستان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط ایران و تاجیکستان گزارشی در مورد عملکرد و اقدامات این کشور در رابطه با ارتقای وضعیت زنان و خانواده کشور متبوعش ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز