خبرگزاری کار ایران

عباس غفاری؛ مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۴۴

عباس غفاری با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، به سمت مدیر روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

حسین طاهری در حکم خود با تکیه بر سوابق و توانمندی‌های عباس غفاری، بر جریان سالم اطلاعات و انتشار بسامان اخبار و تعامل سازنده و به‌ قاعده روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با مخاطبان و اهالی تئاتر کشور تاکید کرده است.

به گزارش ایلنا؛ در این حکم همچنین مدیرکل هنرهای نمایشی از عباس غفاری خواسته است از توانایی‌های همه همکاران و ظرفیت‌های سپهر رسانه‌ای کشور برای تعالی جایگاه هنر نمایش در ایران و جهان استفاده کند.

حکم مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

" برادر گرامی جناب آقای عباس غفاری

جریان سالم اطلاعات و انتشار بسامان اخبار و تعامل سازنده و به‌قاعده با مخاطبان و اهالی تئاتر کشور، در گرو عملکرد بایسته روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی است.

از این‌رو، و با عنایت به شناخت، تخصص، توانمندی‌ها و سوابق ارزشمندتان در این عرصه، شما را به عنوان «مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با برنامه‌ریزی مطلوب و بهره‌مندی از توانایی‌های همه همکاران و ظرفیت‌های سپهر رسانه‌ای کشور، و نیز تعامل جدی و هم‌افزا با هنرمندان، کارگزاران تئاتر و نیز اصحاب رسانه، در تعالی جایگاه هنر نمایش در این مرز و بوم و جهان، موفق باشید.

لازم است از زحمات جناب آقای پیمان شریعتی در دوران تصدی این مسئولیت، سپاسگزاری و برایشان در تصدی مدیریت اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران، آرزوی توفیق نمایم. "

عباس غفاری که متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است، ‌ بیش از دو دهه در زمینه های کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت داشته و از فعالان رسانه ای و روابط عمومی این عرصه هنری نیز به شمار می آید.

او که دارای مدرک مدیریت و بازاریابی تئاتر از بریتیش کانسیل است و دوره های آموزشی هنری متعددی را گذرانده، ‌ در عرصه رسانه و روابط عمومی فعالیت هایی چون پنج سال سردبیری برنامه رادویی هفت اقلیم(رادیو فرهنگ)، پنج سال دبیر اجرایی برنامه رادیویی جمعه‌ها با تئاتر(رادیو فرهنگ)، یک دوره دبیر اجرایی کاتالوگ جشنواره تئاترفجر، سه دوره عضویت در تحریریه کاتالوگ و بولتن جشنواره تئاتر فجر، هشت سال دبیر اجرایی و سردبیر ماهنامه «نقش آفرینان»، عضو مؤسس و هیئت مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، مدیریت روابط عمومی تالار سنگلج، سه دوره دبیر اجرایی جشنواره تئاتر بانوان و همکاری با روزنامه‌های اعتماد، تهران امروز، خبر جمعه، سایت ایران تئاتر، خبر و… را در کارنامه خود دارد.

عباس غفاری از سال ۱۳۶۸ تا امروز نمایش هایی چون " حکایتی دیگر "، " خاکستر، شقایق، آتش "، " شام آخر "، " بانوان و آقایان "، " خواب بی‌وقت حوریه "، " شب مویه‌ها "، " چهل گیس "، " حریم خلوت دل "، " خانمچه و مهتابی "، " کبوتری ناگهان "، " آب مرا قصه کرد "، " نجواهای شبانه "، " عطا سردار مقلوب "، " می‌خواستم اسب باشم " و… را کارگردانی کرده و از سال ۱۳۶۶ در نمایش های متعددی از جمله ‏ " گالری "، " شاه اسکوریال "، " بوی خون معطر "، " بنگاه تئاترال "، " سفر دور و دراز سلطان "، " دستان و دست‌افشان، " اقلیما "، " سلطان مار "، ‏ " مکبت "، " عروسی شغال "، " تنگنا "، " پاتوق و پاانداز "، " یک زن یک مرد "، " پاره‌های ساده " و… بازی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز