خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف خبر داد:

ثبت نام ۲۱ نفر برای انتخابات در اتاق اصناف تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۱۲

۲۱ نفر تاکنون ثبت نام کرده اند که ۱۱ نفر از اتاق اصناف تولیدی و ۱۰نفر دیگر از اتاق اصناف توزیعی بوده اند که در نهایت ۵ نفر به عنوان هیات رئیسه انتخاب خواهند شد که همه این افراد شناخته شده و مورد اعتمادند.

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف کشور از ثبت نام ۲۱ نفر در انتخابات اتاق اصناف تهران خبر داد.

حسین اسدی، مدیر روابط عمومی اتاق اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخابات پیش روی اتاق اصناف سراسر کشور اظهار داشت: این انتخابات ۳۱ اردیبهشت ماه در اتاق‌های اصناف سراسر کشور برگزار می‌شود و تاکنون ۳۵۰۰ نفر برای این انتخابات در کل کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی درپاسخ به این پرسش که چه تعداد در انتخابات اتاق اصناف تهران ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۲۱ نفر تاکنون ثبت نام کرده اند که ۱۱ نفر از اتاق اصناف تولیدی و ۱۰نفر دیگر از اتاق اصناف توزیعی بوده اند که در نهایت ۵ نفر به عنوان هیات رئیسه انتخاب خواهند شد که همه این افراد شناخته شده و مورد اعتمادند.

وی گفت: کلیه ثبت نام کنندگان از افرادی هستندکه مورد تایید روسای اتحادیه ها هستند و از حقوق اصناف دفاع خواهندکرد.

اسدی در خاتمه تصریح کرد: بنده تاکنون اسامی هیچکدام از رقابت کنندگان را اعلام نکرده ام و هر گونه خبری که در این خصوص منتشر شده را تکذیب می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز