خبرگزاری کار ایران

نماینده اتاق تعاون در هیات عالی نظارت بر اصناف منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۰۶

محمد صادق مفتح دبیر کل اتاق تعاون ایران که سابقه فعالیت در حوزه بازرگانی وزارت صنعت معدن وتجارت را دارد علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تولیدی وخدمات فنی تهران را به سمت نماینده دبیر کل اتاق تعاون در هیات عالی نطارت بر اصناف ایران منصوب کرد.

محمد صادق مفتح دبیر کل اتاق تعاون ایران طی حکمی علی فاضلی را به عنوان نماینده این اتاق در هیات عالی نظارت بر اصناف کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق مفتح دبیر کل اتاق تعاون ایران که سابقه فعالیت در حوزه بازرگانی وزارت صنعت معدن وتجارت را دارد علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تولیدی وخدمات فنی تهران را به سمت نماینده دبیر کل اتاق تعاون در هیات عالی نطارت بر اصناف ایران منصوب کرد.

براساس ماده ۳۶ قانون نظام صنفی کشور هیات عالی نظارت متشکل از وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس هیات، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری و امور اقتصادی و دارایی، رییس شورای عالی استان‌ها، فرمانده نیروی انتظامی، هیات رییسه اتاق اصناف ایران، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، نماینده بسیج اصناف کشور، دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی به انتخاب مجلس و دبیرکل اتاق تعاون ایران تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز