خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با ایلنا:

شورای پول و اعتبار دستور افزایش وام مسکن مهر را صادر کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۴۶

وزاتخانه‌های مرتبط به مسکن مهر کم لطف هستند / وزارت راه و شهرسازی این افزایش را تصویب کرده‌اند اما به دلیل کم‌کاری شورای پول و اعتبار و عدم تصویب آن‌ها تا کنون این امر محقق نشده است.

عضو کمیسیون عمران وزارت راه و شهرسازی را متولی اصلی مسکن مهر دانست و افزود: با وجود اینکه وزارتخانه‌های نفت، نیرو، کشور نیز در این طرح دخیل هستند متاسفانه همکاری کمرنگی دارند و نسبت به مسکن مهر کم لطف هستند.

محمدابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا سروسامان گرفتن مسکن مهر را یکی از پیش شرطهای شروع طرح‌های جدید دانست و اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در این طرح شده است مسکن مهر یکی از طرح‌های بزرگ کشور به حساب می‌آید و منطقی نیست که این طرح نیمه کاره رها شود.

وی مسکن مهر را دغدغه دولت و مجلس عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل سرمایه‌گذاری که دهک‌های پایین در مسکن مهر انجام داده‌اند تا زمانی که این طرح به سامان‌دهی نرسیده است نمی‌توان طرح جدیدی را وارد مرحله اجرا کرد.

این عضو کمیسیون عمران در خصوص به موازات پیش رفتن مسکن مهر گفت: منابع مالی محدودی در اختیاردولت است به این دلیل است که مسکن مهر و به پایان رساندن آن در اولویت قرار دارد.

محبی وزارت راه و شهرسازی را متولی اصلی مسکن مهر دانست و افزود: وزارتخانه‌های دیگر از قبیل نفت، نیرو، وزارت کشور نیز در این طرح درگیر هستند که متاسفانه وزارتخانه ها به مسکن مهر کم لطف هستند و همکاری آن‌ها برای به اتمام رساندن مسکن مهر کمرنگ است.

وی در خصوص افزایش وام‌ مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان گفت: وزارت راه و شهرسازی این افزایش را تصویب کرده‌اند اما به دلیل کم‌کاری شورای پول و اعتبار و عدم تصویب آن‌ها تا کنون این امر محقق نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز