خبرگزاری کار ایران

بازی با کره چالش بزرگی است؛

وینگادا: فعلا در مرحله شناخت بازیکنان امید هستم / نیازی به دستیار جدید ندارم

وینگادا: فعلا در مرحله شناخت بازیکنان امید هستم / نیازی به دستیار جدید ندارم
کد خبر : ۱۶۵۳۹۶

فعلا نیازی به دستیار جدید ندارم و با همین افرادی که کنارم هستند کار را دنبال می‌کنم. فعلا تلاش می‌کنیم همدیگر را بهتر بشناسیم و اطلاعات خوبی از یکدیگر به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با ابراز رضایت از آغاز تمرینات این تیم تاکید کرد: با همین نفرات و کادر فنی برنامه های تیم ملی را پیش می بریم تا به شناخت کامل و متقابلی از یکدیگر دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال امید ایران که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: فعلا با همین نفراتی که در اردو حضور دارند کارمان را دنبال می‌کنیم و ممکن است در آینده در پست‌هایی که کمبود احساس کنیم نفراتی به ما اضافه شوند.

وینگادا با بیان اینکه خوشحالم تمرینات تیم آغاز شده و به جز علی کریمی ۲۷ بازیکن را در اختیار داریم، تصریح کرد: طی دو روزی که در تمرینات حاضر شدم در حال کسب اطلاعات تازه از شرایط بازیکنان هستم و هنوز با آنها به طور کامل آشنایی ندارم. همچنین از گذشته اطلاعاتی در اختیارم قرار گرفته و با تکمیل اطلاعات مان و همچنین در نظر گرفتن چهار اردویی که در پیش داریم تلاش می کنیم روند رو به رشدی را آغاز کنیم.

سرمربی تیم امید در مورد اینکه آیا بازیکنان جدیدی به اردوی تیم امید اضافه خواهند شد یا نه خاطرنشان کرد: در هفته آینده که اردوی تیم ملی در پیش داریم ۲۸ بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت می‌شوند تا با اضافه شدن سایر بازیکنان بتوانیم به ارزیابی خوبی از نفراتی که در اختیار داریم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که علی کفاشیان اعلام کرده شاید تیم ملی امید دیدار دوستانه‌ای با کره جنوبی برگزار کند و آیا او می‌پذیرد دیدار دوستانه‌ای با یکی از جدی‌ترین رقیب‌های ایران در مسابقات آسیایی داشته باشد، گفت: این چالش خوبی برای ماست و قرار گرفتن مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا می‌تواند برای بازیکنان مفید باشد.

وینگادا در مورد وضعیت دستیاران خود عنوان کرد: مهم‌ترین نکته این است که با همین نفرات و دستیاران کارمان را ادامه می‌دهیم و فعلا نیازی به دستیار جدید ندارم و با همین افرادی که کنارم هستند کار را دنبال می‌کنم. فعلا تلاش می‌کنیم همدیگر را بهتر بشناسیم و اطلاعات خوبی از یکدیگر به دست بیاوریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز