خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدماتی مطرح کرد:

نظر بخش خصوصی در تدوین قانون مالیات مغفول مانده

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۷۱

اصناف به عنوان یک نهاد مستقل در زیر ساختهای اقتصادی نقش اساسی دارند اما متاسفانه در تدوین قوانین نادیده گرفته میشوند.

رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدماتی گفت: نقطه نظر بخش خصوصی و تدوین قانون مالیات مغفول ماند.

علی فاضلی، رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدماتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق اصناف در ۳۱ اردیبهشت ماه اظهار داشت: زمان ثبت نام از روز گذشته آغاز شده است و تا شنبه آینده نیز ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما نیز در این انتخابات شرکت خواهید کرد یا نه افزود: هنوز به جمع بندی برای کاندید شدن در انتخابات نرسیده ام.

وی ادامه داد: اصناف به عنوان یک نهاد مستقل در زیر ساختهای اقتصادی نقش اساسی دارند اما متاسفانه در تدوین قوانین نادیده گرفته میشوند.

وی با بیان این که اختیارات حوزه اصناف در تدوین قوانین بسیار محدود است گفت: در حالی که اصناف در جهت منافع مردم فعالیت می کننداما در بخش تدوین قوانین مربوط به مالیات نقطه نظرات کارشناسان این حوزه مغفول می ماند و همیشه برنده دولت است.

وی با بیان این که دولت بخش خصوصی را به بازی نمی گیرد خاطر نشان کرد: اصناف همیشه در حاشیه هستندو نمی توانند در جهت بهبود وضعیت اقتصادی صاحب نظر باشند.

وی گفت: اشکالات زیادی در قانون نظام صنفی وجود دارد که ضرورت اصلاح آن به شدت حفظ می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز