خبرگزاری کار ایران

امور مجامع وزارت ورزش اعلام کرد؛

باقرزاده و کامبوزیا نامزد شمشیربازی و شطرنج / برگزاری مجامع در اتاق انتظار!

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۶۸

ثبت نام از نامزدهای فدراسیون های مختلف در حالی انجام می شود که وزارت ورزش برگزاری مجامع انتخاباتی را از ابتدای سال جدید متوقف کرده است.

ثبت نام نامزدهای فدراسیون شمشیربازی و شطرنج به پایان رسید و فضل الله باقرزاده و محمد جعفر کامبوزیا برای ریاست این دو فدراسیون نامزد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بنابر اعلام امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، ثبت نام از نامزدهای فدراسیون شمشیربازی چهارشنبه گذشته به پایان رسید و فضل الله باقرزاده تنها نامزدی بود که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده است. در دوره قبلی هم باقرزاده تنها نامزد این فدراسیون بود.

همچنین ثبت نام از نامزدهای فدراسیون شطرنج شنبه به پایان رسید و ۱۰ نفر برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند که در میان نامزدها نام محمد جعفر کامبوزیا رئیس فعلی فدراسیون نیز دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت نام از نامزدهای فدراسیون اسکی که از هفته گذشته آغاز شد تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز هفته آینده آغاز خواهد شد.

ثبت نام از نامزدهای فدراسیون‌های مختلف در حالی انجام می‌شود که وزارت ورزش برگزاری مجامع انتخاباتی را از ابتدای سال جدید متوقف کرده و این در شرایطی است که چند فدراسیون ورزشی مدت‌هاست در لیست انتظار برگزاری مجامع انتخاباتی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز