خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی شنا - دبی؛

نسیمی شاد طلایی شد / عظیمی سهمیه المپیک گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۰۶

با برگزاری مسابقات نهایی روز دوم مسابقات بین المللی شنا دبی نمایندگان ایران موفق به کسب یک نشان طلا، و ثبت رکورد ورودی المپیک جوانان نانجینگ شدند.

در پایان روز دوم رقابت های بین المللی شنا در دبی، آریا نسیمی شاد مدال طلا گرفت و همچنین شایان عظیمی نیز موفق شد سهمیه المپیک جوانان را کسب کند.

به گزارش ایلنا، با برگزاری مسابقات نهایی روز دوم مسابقات بین المللی شنا دبی نمایندگان ایران موفق به کسب یک نشان طلا، و ثبت رکورد ورودی المپیک جوانان نانجینگ شدند.

آریا نسیمی شاد شناگر نوجوان ایران در ماده ٥٠متر قورباغه رده سنی ۱۴-۱۵ سال به آب پرید و موفق شد با ثبت زمان ٣١ ثانیه و ٢۴ صدم ثانیه مقام نخست این ماده در رده سنی ۱۵ - ١۴ سال را کسب کند و مدال طلا را بدست آورد.

شایان عظیمی دیگر نماینده ایران در ماده ٥٠ متر قورباغه در رده سنی ۱۶-۱۷ سال بود. عظیمی در فینال این مسابقات توانست سریع تر از ٣٠ ثانیه و ٨٠ صدم ثانیه شنا کند. او رکورد ٣٠ ثانیه و ٧٩ صدم ثانیه را ثبت کرد. با این حساب شناگر جوان کشورمان توانست جواز حضور در رقابت های المپیک جوانان نانجینگ را به دست آورد و برگ دیگری از افتخار را در کارنامه ورزش ایران رقم بزند.

دیگر نماینده ایران در فینال ماده ٥٠ متر آزاد حضور داشت. نیما عبداللهی در این مرحله با ثبت زمان ۲۴:۵۴ به مقام پنجم ماده ۵۰ متر آزاد اکتفا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز