خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور درگذشت آیت‌الله ملکوتی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۹۲

vاینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

رییس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج مسلم ملکوتی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله حاج مسلم ملکوتی مبارز انقلابی، همراه دیرین ولایت، و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تاثر و تألم فراوان اینجانب گردید.

این روحانی خدوم که از شاگردان نزدیک امام راحل بودند عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تربیت نمودند. آن مرحوم علاوه بر مبارزه با رژیم ستمشاهی و سپس حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آثاری ماندگار و ارزشمند در حوزه معرفت دینی، فقه، اصول و فلسفه از خود یادگار گذاشتند.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز