خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه:

معتقد به حذف اصولگرایان میانه رو و توانمند نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۵۳

ما معتقد به حذف اصولگرایان میانه رو و توانمند نیستیم بلکه استفاده از توان آنها را برای پیشبرد امور را ارج می نهیم اما مسئله نگران کننده استفاده از برخی مدیران است که معتقد به آرمان های اصلاح طلبی نیستند.

دبیر حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه در خصوص عملکرد استاندار و تیم اجرایی وی، اظهار داشت: ما تاکنون عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی می کنیم. بخصوص بحثتوسعه استان که در نشست شورای هماهنگی جبهه ی اصلاحات استان مطرح شد می تواند کلید رفع مشکلات استان باشد و مورد تایید ما است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه، " مهدی فتاحیان " گفت: ما باید زمان کافی در اختیار استاندار قرار بدهیم و اکنون خیلی زود است که بخواهیم در مورد موفقیت یا عدم موفقیت وی نتیجه گیری کنیم.

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه تاکید کرد: کارهای اصلاحی زمان زیادی را می طلبد، آبادانی همیشه زمان بر و هزینه بر است. با توجه به تنگنای دولت به لحاظ مالی باید صبر پیشه کرد و در صورتیکه طرح و نظری در مورد توسعه و اصلاح وضعیت موجود داریم بدون هیچگونه چشم داشتی آنرا در اختیار مسئولین ذیربط قرار دهیم.

دبیر حزب اسلامی کار کرمانشاه در مورد تعیین فرمانداران و مدیران استانی گفت: در جلسات گذشته با استاندار و معاونین وی هر آنچه که لازم بود و بر ما تکلیف بود متذکر شدیم. در هر حال ایشان مسئول ارشد استان هستند و تصمیم نهایی را ایشان اتخاذ می کنند و خوب و بد موضوع را باید خودشان پاسخگو باشند.

فتاحیان در ادامه با اشاره به انتصاب ها در سطح استان خاطر نشان کرد: تعدادی از مدیران انتصابی و برخی که شایعه ی انتصاب آنها به گوش می رسد مورد تایید ما نیستند، برخی از آنها از مدیران دولت قبل هستند. این موضوع می تواند در روند تحقق آرمان های دولت تدبیر و امید توقف ایجاد نماید. متاسفانه برخی از آنها در دولت قبل عملکرد ضعیفی داشته اند و آزموده را آزمودن خطاست. از نظر بنده بهتر است مدیری که بیش از چهارسال پستی را اشغال نموده و عملکرد مناسبی هم نداشته برکنار کرد و از تفکری تازه و نیرویی توانمند که کم هم نیستند استفاده کرد.

فتاحیان در ادامه با اشاره به رویدادهای ۸ ساله ی دولت احمدی نژاد گفت: ما معتقد به حذف اصولگرایان میانه رو و توانمند نیستیم بلکه استفاده از توان آنها را برای پیشبرد امور را ارج می نهیم اما مسئله نگران کننده استفاده از برخی مدیران است که معتقد به آرمان های اصلاح طلبی نیستند. اصلاح طلبان معتقد به دو مقوله کلی توسعه سیاسی و جامعه مدنی هستند. آیا فردی که در ۸ سال دولت مهرورز احمدی نژاد با این دو مقوله ی مورد نظر اصلاح طلبان مخالف بوده و تفکر اصلاح طلبی را، تفکری برانداز و مخالف ارکان جمهوری اسلامی می داند، می تواند به تحقق آرمان های اصلاح طلبان پای بند باشد و برای تحقق آن بکوشد؟

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه ی اصلاحات استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان ساخت: ما به دنبال سهم خواهی از دولت تدبیر و امید و کارگزاران دولت در استان نیستیم و یقینا تا زمانیکه استاندار محترم در خط ولایت فقیه و در جهت رفع محرومیت استان و در پی پاسخگویی به مطالبات مردمی هستند ما همچنان در کنار ایشان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز