خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی ارتش:

شهید سپهبد قرنی برای حفظ انقلاب گام‌های موثری برداشت

کد خبر : ۱۶۲۳۴۹

افسرانی که بعد از انقلاب وارد جنگ شدند، فارغ‌التحصیلانی بودند که یکسال دوره دیده و به طور رسمی به عنوان ارتشی وارد جنگ شدند، اما رشادت هایی از خود نشان دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و به طور متوسط می‌توان گفت ارتش در دوران دفاع مقدس هر سال حدود ۶ هزار شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

معاون نیروی انسانی ارتش گفت: شهید سپهبد قرنی با برخورد مقتدرانه با مخالفان نظام گام‌های موثر و ماندگاری را در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و حفظ انقلاب نوپای اسلامی برداشت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسن سیفی معاون نیروی انسانی ارتش با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب و ایام دفاع مقدس اظهار کرد: من بعد از انقلاب به ارتش ملحق شدم، اما تا آخر عمر دست برخی از افسران قدیمی را مانند شهید صیاد و شهید قرنی می‌بوسم.

امیر سیفی ادامه داد: به خوبی به یاد دارم که قبل از انقلاب چگونه افسران ارتشی دستورات شلیک رژیم را اجرا نمی‌کردند و هرگز مقابل مردم قرار نگرفتند و حتی خیلی از این افراد برای این که مقابل مردم نباشند از پادگان ها گریختند و به انقلاب و مردم پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: افسرانی که بعد از انقلاب وارد جنگ شدند، فارغ‌التحصیلانی بودند که یکسال دوره دیده و به طور رسمی به عنوان ارتشی وارد جنگ شدند، اما رشادت هایی از خود نشان دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و به طور متوسط می‌توان گفت ارتش در دوران دفاع مقدس هر سال حدود ۶ هزار شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

امیر سیفی ادامه داد: خیلی از ارتشی‌ها با اینکه تازه به ارتش ملحق شده بودند اما با توان بالا و اعتقاد بسیار محکم برای اطاعت از رهبری در جنگ حضوری فعال داشتند، این در صورتی اتفاق افتاد که خیلی ها بر این باور بودند که این ارتش باید منحل شود.

وی با بیان اینکه ارتش مقتدر امروز حاصل اطمینان امام(ره) و اعتماد مقام معظم رهبری است، گفت: امروز اگر مقام معظم رهبری خم به ابرو بیاورند، ما تمام زندگی‌مان را برای ایشان می‌دهیم. بی‌جهت نیست که حضرت آقا ارتش جمهوری اسلامی را ارتش حزب‌الله نامید.

امیر سیفی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی شهیدانی چون صیاد شیرازی‌ها، قرنی‌ها، شیرودی‌ها، بابایی‌ها، کشوری‌ها، نامجوها، زارع‌شانه‌ها، هاشمی‌نسب‌ها، نیاکی‌ها و… را تقدیم به نظام و انقلاب کرده است و به دشمنان کشور ثابت کرده‌ایم که ارتش مقتدر ایران صیاد ها، قرنی ها، و شیرودی های زیادی را دارد.

وی افزود: شهید سپهبد قرنی در مدت کوتاهی که به عنوان ریاست ستاد مشترک ارتش فعالیت داشتند مجاهدت‌های فراوانی برای حفظ و ماندگاری انقلاب نوپای اسلامی ایران کرد و با برخورد مقتدرانه با مخالفان انقلاب، گام‌های موثر و ماندگاری را در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل برداشت و مهر باطل بر پیکر تمام دسیسه‌های دشمنان انقلاب زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز