خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پژوهش های مجلس:

فضای همگرایی به وجود آمده می‌تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۴۵

معتقدم هرچقدر بتوانیم تعامل مرکز پژوهش‌ها با دستگاه های اجرایی و سازمان‌های قوه قضاییه را افزایش دهیم، فعالیت‌های کشور با کیفیت بهتری انجام خواهد شد و در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه باید در حوزه اجرای طرح کاداستر اهتمامی جدی صورت گیرد، گفت: با اجرای کامل طرح کاداستر، مشکل زمین‌خواری حل می‌شود.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی با اشاره به حضور احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مرکز پژوهش های مجلس، گفت: یکی از کارکردهای این مرکز پایش لحظه‌ای مسائل کشور در حوزه‌های مختلف است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، تصریح کرد: معتقدم هرچقدر بتوانیم تعامل مرکز پژوهش‌ها با دستگاه های اجرایی و سازمان‌های قوه قضاییه را افزایش دهیم، فعالیت‌های کشور با کیفیت بهتری انجام خواهد شد و در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می شود.

وی ادامه داد: فضای همکاری و همگرایی که در کشور به وجود آمده می‌تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد و مبارزه با فساد و زمین‌خواری را به دنبال داشته باشد.

جلالی افزود: خوشبختانه اقدامات ثبتی در کشور به سمت شفافیت رفته است و باید سعی کنیم تا با گسترش فعالیت‌های الکترونیک در حوزه ثبت، کارهای غیرقانونی کم و حذف شود.

وی با بیان اینکه باید در حوزه اجرای طرح کاداستر اهتمامی جدی صورت گیرد، تصریح کرد: اگر اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری سایر دستگاه های کشور به خوبی پیش رود جلوی تعرضات به زمین های کشور گرفته می شود و با اجرای طرح کاداستر مستندسازی در مالکیت های خصوصی و عمومی با صدور اسناد رسمی انجام می گیرد که این امر از زمین خواری جلوگیری می کند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال های اخیر روند مثبتی داشته است، تاکید کرد: امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد چرا که تاثیرات خوبی در حوزه مالکیت کشور برجای خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز