خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کاهش ۱۰ درصدی جرائم در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۳۷

فرمانده انتظامی استان مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پلیس در طرح نوروز، از کاهش ۱۰درصدی جرائم در استان در سال گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پلیس در طرح نوروز، از کاهش ۱۰درصدی جرائم در استان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان مازندران در طرح نوروزی عصر روز چهارشنبه با حضور دکتر " فلاح " استاندار مازندران، " یونسی " معاون سیاسی امنیتی استاندار، اعضای ستاد تسهیلات سفر، فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در سالن ورزشی پاس ستاد انتظامی استان در ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، در آیین افتتاح این نمایشگاه سردار " مسعود جعفری نسب " فرمانده انتظامی استان مازندران، ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه در گزارشی به ارائه اقدامات و عملکرد این فرماندهی در طرح نوروز پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های گسترده پلیس در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، امنیتی و ترافیکی در ایام نوروز از کسب رتبه برتر کشوری استان و اخذ امتیاز ۹۴ خبر داد.

وی افزود: بی شک این موفقیت مرهون تلاش ها و زحمات همه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی استان و تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان با پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی جرائم و افزایش ۹۰ درصدی کشفیات در سال گذشته خبر داد و افزود: در حوادثرانندگی نیز ۱۵ درصد کاهش داشته ایم که با توجه به وجود ۶ محور مواصلاتی و ۴ محور کوهستانی و برف گیرکار بسیار سختی است.

سردار جعفری نسب به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پلیس در طرح نوروز اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه ارزیابی اقدامات و عملکرد یگان های انتظامی، ارائه مستندات و انتقال تجربیات آموزشی بوده است.

وی برپایی این نمایشگاه را گامی در جهت اجرای طرح ویژه تابستانه با توجه به در پیش بودن فصل گرما در سواحل دریا و تفرجگاه ها دانست و افزود: برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و حضور پررنگ پلیس در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی از مهمترین اهداف این طرح است.

سردار جعفری نسب توسعه گردشگری و جذب توریست در استان را در گرو ارتقاء نظم و امنیت در استان دانست و افزود: بی شک توسعه نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی موجب توسعه گردشگری، اشتغال و جذب مسافر از اقصی نقاط کشور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز