خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

توسعه زیرساخت ها نقش مهمی در کاهش حوادثرانندگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۳۵

استاندار مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پلیس استان در طرح نوروز گفت: توسعه زیرساخت ها نقش مهمی در کاهش حوادثرانندگی دارد.

استاندار مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پلیس استان در طرح نوروز گفت: توسعه زیرساخت‌ها نقش مهمی در کاهش حوادثراتنندگی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان، از اقدامات و فعالیت‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

وی با اشاره به خدمات خوب پلیس به مردم از رضایتمندی اکثر شهروندان و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس در ایام تعطیات نوروز خبر داد و افزود: امسال سال نسبتاً خوبی داشته‌ایم.

فلاح یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی را عدم توسه یافتگی زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: برنامه‌های خوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در دست اقدام است.

وی تعریض و ایمن سازی راه‌ها به ویژه محور‌های مواصلاتی استان در سه محور «سوادکوه، هراز و کندوان» را از برنامه‌ها مهم استان در سال جاری دانست.

در این برنامه استاندار مازندران با اهداء لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات سردار جعفری نسب و روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات استان، جانشین فرماندهی و معاون هعماهنگ کننده، رییس بازرسی، معاون عملیات، روسای پلیس راهور و پلیس راه استان و فرمانده انتظامی شهرستان ساری قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز