خبرگزاری کار ایران

به داور بحرینی تبریک می گویم؛

قلعه نویی: می خواهند استقلال و پرسپولیس را نابود کنند / من هم اشتباه داشتم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۴۴

اگر در استقلال بمانم تیمی مانند تیم سال ۸۳ را درست خواهم کرد که هم مردم نتایجش را دوست داشته باشند و هم نوع بازی اش را. مطمئن باشید اگر لیاقتش را داشته باشم و بمانم این تیم را خواهم ساخت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون ببرند. اینها " دکان بازار " است و می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را از بین ببرند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی که پس از برتری ۳ بر یک تیمش در آخرین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: در ابتدا به داور بحرینی و کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود الشباب عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. متأسفم از اینکه قرار است این داور بحرینی به جام جهانی برود.

وی ادامه داد: تاسف من از این بابت است که چنین داورانی قرار است به جام جهانی بروند و داوران خوب فوتبال ما نباید فرصت قضاوت در این رقابت‌ها را پیدا کنند. من باز هم به ای اف سی و داور بحرینی تبریک می‌گویم.

قلعه‌نویی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الریان گفت: بازیکنان و شاگردان من در این بازی تلاش زیادی کردند و پس از بازگشت از عربستان با انگیزه در تمرینات حاضر شدند که من ممنون‌ آنها هستم. من در این بازی به یکسری بازیکن جوان فرصت دادم که خوشحالم آنها و دیگر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی استقلال گفت: می‌توانستیم به عنوان تیم اول گروه مان صعود کنیم اما متاسفانه اشتباهات داوری به ضررمان رقم خورد. درست است که داور چینی در بازی اول مقابل الشباب پنالتی ما را نگرفت اما به عقیده من داور بحرینی با قضاوت ضعیف اش در دیدار مقابل الشباب باعثعدم صعود ما شد. حالا من هر چقدر بگویم و اعتراض کنم بی فایده است و صدای اعتراض ما به جایی نمی رسد.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه آیا فصل آینده در استقلال می‌مانید، گفت: پیش از این هم گفته‌ام که اگر در لیگ اول یا دوم می‌شدیم و تیم‌مان در لیگ قهرمانان صعود می‌کرد، می‌رفتم چون واقعا خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم اما اگر در شرایط فعلی استقلال را رها کنم و این تیم را تنها بگذارم دور از معرفت است.

سرمربی استقلال با ابراز امیدواری از اینکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این تیم همچنان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهند گفت: امیدوارم با همراهی اعضای هیئت مدیره و آقای فتح الله زاده تیمی بهتر را برای فصل آینده ببندیم. من اعتقاد دارم امسال با اینکه نتایج چندان خوبی نگرفتیم اما می‌توانستیم در لیگ جایگاه بهتری کسب کرده و در آسیا صعود کنیم اما این طور نشد.

وی با اذعان به اینکه در فصلی که گذشت اشتباهاتی داشته است، گفت: من هم به اندازه خودم اشتباهاتی داشتم که اگر مرتکب آنها نمی‌شدم هم قهرمان ایران می شدیم و هم صعود می کردیم. شاید در بخش های دیگر باشگاه هم اشتباهاتی صورت گرفته باشد اما به عقیده من فصل دیگر تمام شده و نباید به آنها فکر کنیم و به جای توجه به گذشته بهتر است نگاه مان به آینده باشد.

قلعه‌نویی مجددا وعده ساختن تیمی قدرتمند داد و افزود: اگر در استقلال بمانم تیمی مانند تیم سال ۸۳ را درست خواهم کرد که هم مردم نتایجش را دوست داشته باشند و هم نوع بازی اش را. مطمئن باشید اگر لیاقتش را داشته باشم و بمانم این تیم را خواهم ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز