خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در روز زمین پاک

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۱۷

هدف از اجرای این برنامه ها توجه به محیط زیست و پاسداشت آن و همچنین فرهنگ سازی حفاظت از زمین و محیط زیست است.

رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اشاره به برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی بانوان در نگارخانه این اداره، از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت فرا رسیدن روز زمین پاک در باغ ملی لاهیجان خبر داد.
به گزارش ایلنا از لاهیجان، ابراهیم رامین فر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اظهار کرد: به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن نمایشگاه نقاشی از آثار تعدادی از بانوان هنرمند شهرستان لاهیجان از تاریخ ۳۰ فروردین لغایت ۱۰ اردیبهشت در نگارخانه این اداره برپاست.
وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از این هنرمندان به سبک رئال با تکنیک سیاه قلم، رنگ و روغن، کلاژ و کار برجسته به نمایش گذاشته شده است.
به گفته رامین فر؛ علاقمندان می توانند در تاریخهای یاد شده، صبح¬ها از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ از این نمایشگاه بازدید نمایند.
این مسئول در ادامه بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی و آگاهی رسانی برای داشتن زمین پاک و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به مسایل مهم زیست محیطی، برنامه‌های مختلفی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در این هفته برگزار می‌ شود.
وی، هدف از اجرای این برنامه ها را توجه به محیط زیست و پاسداشت آن و همچنین فرهنگ سازی حفاظت از زمین و محیط زیست عنوان کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان افزود: این اداره با همکاری اداره محیط زیست، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری و شورای شهر لاهیجان، مسابقه نقاشی با موضوع زمین پاک را برگزار می کند.
رامین فر تصریح کرد: این برنامه، روز شنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰ در باغ ملی لاهیجان برگزار می شود.
وی گفت: همچنین در کنار این مسابقه، نمایش خیابانی ای در خصوص جداسازی و بازیافت زباله اجرا خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: در بخش دیگری از برنامه نیز، ایستگاه رادیویی برای گفتگو و مصاحبه با کودکان مستقر خواهد بود و بعد از اجرای برنامه، نمایشگاهی از آثار کودکان در همان مکان برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز