خبرگزاری کار ایران

دیدار سرکنسول ایران در دوبی و امارات شمالی با حاکم عجمان

کد خبر : ۱۶۲۲۱۴

بهرامی با اشاره به حضور و فعالیت صدها هزار شهروند ایرانی در امارات عربی متحده و ازجمله امارت عجمان، خواستار تداوم حمایت شیخ‌حمید بن‌راشد النعیمی، حاکم عجمان از انجام همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های متقابل شد.

سرکنسول جدید ایران در دوبی و امارات شمالی، با شیخ ‌حمید بن‌ راشد النعیمی، عضو شورای عالی حکام امارات و حاکم عجمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بهرامی، سرکنسول جدید ایران در دوبی و امارات شمالی، با شیخ ‌حمید بن‌ راشد النعیمی، عضو شورای عالی حکام امارات و حاکم عجمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حاکم عجمان با آرزوی موفقیت برای سرکنسول جدید ایران در انجام ماموریت‌های محوله، پیشینه روابط تاریخی و مستحکم دو کشور را یادآور و با اشاره به سفرهای متقابل هیات‌های بلندپایه ایرانی و اماراتی به پایتخت‌های دو کشور در هفته‌های اخیر و هم‌چنین توافقات امضا شده میان آن‌ها، خواستار گسترش بیش از پیش روابط میان ایران و امارات عربی متحده شد.

بهرامی متقابلا با ابلاغ سلام‌های گرم مقامات ایران به حاکم عجمان، بر اراده جدی دولت یازدهم برای بسط روابط با همسایگان عرب منطقه خلیج فارس تاکید و در همین رابطه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه دیپلماسی ایران برای تقویت روابط و همکاری‌ها با کشورهای منطقه ارائه کرد که مورد استقبال حاکم عجمان قرار گرفت.

وی هم‌چنین با اشاره به حضور و فعالیت صدها هزار شهروند ایرانی در امارات عربی متحده و ازجمله امارت عجمان، خواستار تداوم حمایت شیخ‌حمید بن‌راشد النعیمی، حاکم عجمان از انجام همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های متقابل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز