خبرگزاری کار ایران

کمالوندی در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش اخیر آژانس نشانگر فعالیت صلح‌آمیز ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۵۲

رژیم صهیونیستی از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱ + ۵ احساس خطر کرده است و می‌خواهد با ادعاهای دروغین افکار عمومی دنیا را منحرف کند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشانگر فعالیت صلح‌آمیز ایران است.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعای یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی که مبنی بر فعالیت هسته‌ای ایران در سایت پارچین گفت: ادعای رژیم صهیونیستی بسیار بچگانه است و دنیا را بسیار ساده فرض کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره به فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای پایبند بوده است، خاطرنشان کرد: گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشانگر فعالیت صلح‌آمیز ایران است و از سویی ادعاهایی دروغین آنها را نشان داد.

معاون راهبردی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال اعتماد سازی با دنیاست، یادآور شد: رژیم صهیونیستی از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱ + ۵ احساس خطر کرده است و می‌خواهد با ادعاهای دروغین افکار عمومی دنیا را منحرف کند.

کمالوندی در پایان با بیان اینکه ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی ارزش جواب دادن ندارد، اظهار داشت: جواب این ادعاهای دروغین را گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز