خبرگزاری کار ایران

دوست دارم تا آخر فوتبالم در تبریز بمانم؛

کیانی: حق تراکتورسازی نبود در آسیا نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۳۳

هواداران تراکتورسازی از ما انتظار دارند و اگر نتیجه نگیریم، هواداران هم دیگر به استادیوم نمی‌آیند. از مسئولان خواهش می‌کنم برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی اساسی و دقیق‌تری داشته باشند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حق‌مان نبود در آسیا از گروه‌مان صعود کنیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما در آسیا بازی‌های خوبی انجام دادیم اما بد شانس بودیم. امکانات ما نسبت به بقیه تیم‌های حاضر در آسیا قابل قبول نبود و با این امکانات حق ما نبود که از گروه خود صعود کنیم و در آسیا نتیجه بگیریم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی متذکر شد: متاسفانه امسال هم برنامه‌ریزی سال‌های قبل را داشتیم و نتوانستیم امکاناتی که حریفان دارند را مهیا کنیم و حق آنها است که از گروه صعود کنند. اگر سال‌های بعد می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید امکانات و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و حداقل در حد تیم‌های آسیایی باشیم.

کیانی همچنین تاکید کرد: هواداران تراکتورسازی از ما انتظار دارند و اگر نتیجه نگیریم، هواداران هم دیگر به استادیوم نمی‌آیند. از مسئولان خواهش می‌کنم برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی اساسی و دقیق‌تری داشته باشند.

وی افزود: در این ناکامی همه ما مقصر هستیم. از مدیر عامل گرفته تا تدارکات همه مقصر هستند و تونی اولیویرا به عنوان سرمربی تیم هم به اندازه خودش مقصر بود. تیمی که نتیجه نگیرد، همه مقصر هستند و باید از این شکست‌ها درس بگیریم و تجربه شود تا در سال‌های بعد بازی‌های خوبی انجام دهیم.

کیانی در پایان در مورد شایعه مذاکره استیلی با او برای حضور در پرسپولیس گفت: حمید استیلی استاد من است، اما هیچ صحبتی در این مورد با من نکرده است. من تیمم را دوست دارم و دوست دارم تا آخر فوتبالم را در تراکتورسازی بمانم. اگر شرایط مساعد باشد، گزینه اولم تراکتورسازی است و به راحتی تراکتورسازی و تبریز را از دست نمی‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز