خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت خبر داد:

برگزاری دومین همایش ملی حسابداری، مدیریت و اقتصاد در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۶۸

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت؛ دومین همایش ملی حسابداری، مدیریت و اقتصاد در فومن برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از برگزاری دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد به میزبانی این واحد دانشگاهی درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خبر داد.
به گزارش ایلنا از فومن، مهندس مجتبی ملکی چوبری افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بنا به فرموده مقام معظم رهبری و لزوم تحقق منویات معظم له در دانشگاه‌ها، دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار می‌شود.
وی با بر شمردن اهداف برگزاری این همایش ملی، اضافه کرد: نیاز سنجی آموزش عالی و پژوهش در رشته حسابداری، آموزش‌های دانشگاهی و تنوع فرصت‌های شغلی، توسعه آموزشی دانشگاهی حسابداری، مدیریت و اقتصاد بصورت کاربردی،
ایجاد ساختار و زمینه انگیزشی برای تهیه، پیشنهاد و تدوین استاندارهای حسابداری دولتی، بیان اهمیت تکنیک‌های نوین حسابداری مدیریت و بکارگیری آن‌ها در مدیریت سازمان‌های نوین، بکارگیری و توسعه حسابرسی عملیاتی وعملکرد در مدیریت بخش عمومی از اهداف برپایی این همایش است.
رییس دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد در باره محورهای اصلی قابل ارائه در این همایش بیان کرد: حسابداری و مدیریتجهادی، بررسی میزان تجاری سازی پایان‌نامه‌های کار‌شناسی ارشد و رساله‌های دکتری در رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد، حسابداری و اخلاق گرایی، اقتصاد مقاومتی الزامات و راه کارهای تحقق آن، جایگاه اقتصاد در الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، سیاست اقتصاد کلان و مالیات، مدیریت جهادی و تولید ملی، جایگاه حسابداری، مدیریت و اقتصاد در نقشه جامع علمی کشور و سند تحول علمی و گسترش پژوهش‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد، فرصت‌ها و تهدید‌ها از جمله این محور‌هاست.
وی اظهار کرد: تکنیک‌های ارزیابی عملکرد، مفاهیم نوین حسابداری مدیریت، نظام‌های اطلاعاتی نوین در سازمان‌های جدید، آموزش حسابداری، مدیریت واقتصاد، اخلاق و حرفه‌گرایی در حسابداری، مدیریت و اقتصاد، تقویت و گسترش تحصیلات تکمیلی و نیاز بازار کار، کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و آزاداندیشی در رشته حسابداری، مدیریت و اقتصاد از دیگر موضوعات قابل ارائه در این همایش ملی است.
ملکی چوبری ادامه داد: پژوهش‌های تقاضا محور در رشته حسابداری، مدیریت واقتصاد، نقش شفافیت گزارشگری دولت در توسعه اقتصادی، محاسبه بهای تمام شده خدمات در بخشهای دولتی، آینده آموزش حسابداری، مدیریت و اقتصاد درایران، فرصت‌ها و تهدید‌ها، نیاز سنجی آموزش عالی و پژوهش در رشته حسابداری، مدیریت و اقتصاد، مدیریت تولید، مدیریت جهانگردی، مدیریت سرمایه گذاری، ارزش افزوده اقتصادی، سیاست‌های اقتصادی، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان و سایر مباحثحسابداری، مدیریت و اقتصاد از جمله سایر موضوعات قابل ارائه در این همایش است.
وی با بیان اینکه همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد در ۲۳مردادماه سالجاری در فومن برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش تا ۳۱ تیر ماه ارسال نمایند که پساز داوری نتایج در ۱۵ مردادماه اعلام می‌شود.
وی نشانی سایت دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد را www. aame. irاعلام و بیان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این همایش، بایستی مشخصات فردی و تحصیلات خود را به آدرس پست الکترونیکی SABTENAM @ AAME. IR بفرستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز