خبرگزاری کار ایران

همیشه هزینه همراه با نتیجه نیست؛

کربکندی: ناکامی‌های سپاهان می‌تواند پایان کار کرانچار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۶۷

عدم نتیجه‌گیری فشار زیادی روی کرانچار ایجاد کرد و مشکلات زیادی که رحیمی با کرانچار داشت، باعثشد شاهد تغییراتی در سطح مدیریت باشگاه باشیم اما عدم کسب نتایج خوب باعثشد کرانچار هم زیر فشار برود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان معتقد است ناکامی‌های سپاهان در این فصل می‌تواند پایان کار زلاتکو کرانچار در این تیم باشد، چراکه این مربی کروات نتوانسته به هیچ‌یک از اهداف باشگاه برسد و در رقابت‌های داخلی و خارجی هیچ افتخاری را با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم باشگاه کسب نکرده است.

گفت‌گوی رسول کربکندی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

چرا سپاهان در این فصل ناکام ماند؟

سپاهان از اول فصل برنامه‌ریزی خیلی خوب و دیدگاه‌های بزرگی داشت و در یارگیری هم خوب عمل کرد و بهترین‌های لیگ مثل رحمان احمدی، آرش افشین، ‌ یعقوب کریمی و مجتبی جباری را به خدمت گرفت که نشان‌دهنده این بود که برای قهرمانی در لیگ و مطرح‌شدن در آسیا برنامه‌ریزی کرده است. به ظاهر و آن چیزی که همه می‌دیدند این بود که سپاهان خیلی خوب یارگیری کرده و این مساله توقعات را خیلی بالا برد، اما در شروع لیگ با جباری به مشکل خوردند و از یعقوب کریمی و آرش افشین هم خیلی استفاده نکردند، یعنی به جز رحمان احمدی از خریدهای خودشان خوب استفاده نکردند و در حالیکه نویدکیا مصدوم بود، با رفتن جباری دچار مشکلات زیادی شدند و نتیجه نگرفتند.

این عدم نتیجه‌گیری مشکلات زیادی هم ایجاد کرد؟

بله، عدم نتیجه‌گیری فشار زیادی روی کرانچار ایجاد کرد و مشکلات زیادی که رحیمی با کرانچار داشت، باعثشد شاهد تغییراتی در سطح مدیریت باشگاه باشیم اما عدم کسب نتایج خوب باعثشد کرانچار هم زیر فشار برود.

اما سپاهان در آسیا شانس بسیار خوبی برای صعود داشت، چرا در بازی آخر ناکام ماند؟

سپاهان می‌توانست از گروهش صعود کند، اما بی تجربگی باعثشد در خانه خود به السد قطر ببازد. البته در دور برگشت ۲ پیروزی خوب آوردند و به بازی‌ها برگشتند، اما در بازی آخر در خانه حریف بازی می‌کردند که خیلی حرفه‌ای بود و نتوانستند نتیجه بگیرند. بیرون گذاشتن مهدی شریفی از ترکیب اصلی در بازی با الهلال هم جای تعجب داشت چون او با روحیه و گلزن بود و می‌توانست مثمرثمر باشد، اما در نهایت باختند و حذف شدند. به هر حال امسال سال خوبی برای سپاهان نبود چون نه در لیگ و نه در جام حذفی و نه در آسیا نتیجه نگرفتند و با توجه به سرمایه‌گذاری که کردند، نتیجه‌ای که می‌خواستند را نگرفتند و این مسأله از طرف هواداران آنها را تحت فشار می‌گذارد و شاید این همه ناکامی پایان کار کرانچار در سپاهان باشد چون به هیچ‌کدام از هدف‌های باشگاه نرسید.

یعنی کرانچار امسال هیچ اتفاق مثبتی برای سپاهان رقم نزد؟

تنها نقطه مثبت این بود که به اجبار از جوان‌های خود در مقاطعی از فصل استفاده کردند و یکی - دو تا جوان خیلی خوب از بین آنها به فوتبال ما معرفی شد و این یک هشدار به باشگاه است که از تولیدات خودش که جوان‌های خیلی خوبی هم هستند استفاده کند و خیلی به ستاره‌ها دلخوش نکند. فولاد خوزستان این مسأله را ثابت کرد و نشان داد تیم‌هایی که تیم هستند و به جوان‌ها بها می‌دهند، نتیجه می‌گیرند و این درس بزرگی به باشگاه‌های ما بود که فقط دنبال تک ستاره‌ها نباشند و افزایش قیمت ایجاد نکنند چون هزینه همیشه همراه با نتیجه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز