خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور بعد از ۴ سال تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۶۴

با راه اندازی آن شاهد افزایش فرصت های شغلی پایدار و صادرات در بخش خوراک دام و طیور خواهیم بود.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور این استان بعد از یک وقفه چهارساله خبرداد.

«مجید علی‌پور» در گفت‌ و‌ گو با ایلنا در یاسوج گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه و بویراحمد که حدود چهار سال است تعطیل و راکد بود در آینده‌ای نه چندان دور راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارخانه تا ۴۰ روز آینده راه‌اندازی و محصولات آن در اختیار دامداران قرار می‌گیرد، اظهار داشت: با راه‌اندازی آن شاهد افزایش فرصت‌های شغلی پایدار و صادرات در بخش خوراک دام و طیور خواهیم بود.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوراک دام و طیور این استان بعد از تعطیلی کارخانه آن از استان‌های همجوار تامین می‌شد که مشکلات فراوانی برای عشایر و دامداران به‌وجود می‌آمد.

علی‌پور تعداد فرصت‌های شغلی غیرمستقیم از راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۰ فرصت شغلی عنوان و خاطرنشان کرد: تولید اسمی روزانه این کارخانه ۷۰ تن خواهد بود.

وی گفت: خوراک دام و طیور در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از استان‌های خوزستان و فارس تامین که سبب خروج ارز، بروز تصادفات و مشکلاتی دیگر برای دامداران و عشایر منطقه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز