خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام مرحله یازدهم طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " برای سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۴۸

پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم " تلفنی حافظ قرآن شوید " پیش ثبت نام و مرحله یازدهم این طرح از امروز ۳ اردیبهشت ۹۳به مدت یکماه آغاز شد.

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم " تلفنی حافظ قرآن شوید " پیش ثبت نام ومرحله یازدهم این طرح از امروز ۳ اردیبهشت ۹۳به مدت یکماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: این طرح که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در سطح کشور برگزار می‌شود، جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کلاس صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این دوره‌ها در مدت زمان ۲،۳ و یا ۴ سال انجام می‌شود که علاقمندان به حفظ قرآن کریم پس از دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش‌های تلفنی اساتید پشتیبان که عموما از حافظان کل قرآن هستند، قرار می‌گیرند. همچنین در کنار این آموزش‌ها اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور با نام " صحیفه حفاظ " که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه‌نامه، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن کریم است، برای سهولت حفظ قرآن به متقاضیان ارائه می‌شود.

محسنی کبیر گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر از سراسر کشور و خارج از ایران متقاضی ثبت نام این دوره‌ها بوده‌اند که کار آموزشی بیش از ۳۰۰۰۰ نفر از آنان شروع شده است.

وی درخصوص اعطای مدرک کارشناسی به حفاظ قرآن کریم گفت: پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۷۵، افرادی که قرآن را حفظ می‌کنند؛ می‌توانند با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیثرا بدون تحصیل در دانشگاه دریافت کنند.

محسنی کبیر در آخر افزود: علاقمندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند تا تاریخ ۳ خرداد ۹۳ با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز