خبرگزاری کار ایران

از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان؛

برنامه‌های هفته کارگر در استان زنجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۱۳

ریحانیان: لازم است دولتمردان با توجه به تلاش گسترده‌ای که در سطح کشور دارند جهت تامین امنیت شغلی نیز اقدامات موثر داشته باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان زنجان، برنامه‌های این هفته را در استان زنجان تشریح کرد.

مرتضی ریحانیان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به نزدیکی هفته کارگر ضمن تبریک به کلیه کارگران ایران اسلامی و استان زنجان، اظهار داشت: تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» منوط به عزم مدیریت پیاده نظام این جنگ اقتصادی یعنی به کارگران عزیز است.

ریحانیان تاکید کرد: بر همه مسئولین در سال جاری واجب است در تآمین اقلام مورد نیاز «کارگران» شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و حمایت مادی و معنوی و فرهنگی تلاش کنند.

وی، ادامه داد: لازم است دولتمردان با توجه به تلاش گسترده‌ای که در سطح کشور دارند جهت تامین امنیت شغلی نیز اقدامات موثر داشته باشند.

ریحانیان، در ادامه با اشاره به وظیفه رسانه ملی، به‌عنوان دانشگاه عمومی، تاکید کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به‌ویژه شبکه‌های استانی در حوزه ترویج فرهنگ کار با ارائه فیلم‌ها و سریال‌های متناسب با این سال می‌توانند به آن رسالت واقعی خود که در سال‌های قبل، همچنان که در جنگ تحمیلی نشان دادند، در جنگ اقتصادی نیز به ایفای نقش و رسالت واقعی خود بپردازند.

وی اضافه کرد: دولتمردان در این شرایط باید مسیر فوق را هموار ساخته تا بتوانند از نرخ بیکاری کاسته و به نرخ اشتغال بیافزایند.

ریحانیان ادامه داد: همین قدر بس است که بگوییم رسول خدا بر دستان کارگران بوسه زد تا به جامعه نشان دهد که کسانی که با عرق جبین روزی خانواده خود را به صورت حلال برای خانواده می‌برند دارای اهمیت اساسی در جامعه اسلامی هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان اظهار داشت: روز جمعه(۵ اردیبهشت) همایش پیاده‌روی خانوادگی برای کارگران در نظر گرفته شده است که با شعار تن سالم در بدن سالم باعثافزایش بهره‌وری آن‌ها خواهد شد.

همچنین وی با اشاره به برنامه‌های روز جمعه کارگران استان، گفت: کارگران استان در نماز جمعه زنجان شرکت می‌کنند.

ریحانیان برنامه روز شنبه جامعه کارگری استان را دیدار با خانواده‌های شهدا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و آغاز مسابقات ورزشی کارگری با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و کانون دو مجمع در مجموعه ورزشی کارگران عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های روز یکشنبه اضافه کرد: روز یکشنبه عیادت از کارگران بستری در بیمارستان تامین اجتماعی «امام حسین زنجان» از جمله برنامه‌ها با همکاری اداره متبوع و با همکاری سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

ریحانیان، در این زمینه ادامه داد: روز دوشنبه جامعه کارگری استان زنجان دیدار با استاندار، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای جامعه کارگری و خانواده‌های معظم شهدای کارگری خواهند داشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، با اشاره به برنامه‌های روز سه شنبه(۹اردیبهشت) گفت: برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه به صورت استانی و تجلیل از برگزیدگان جامعه کار و تولید، از جمله این برنامه خواهد بود.

همچنین وی با اشاره به برنامه اختصاص دو سانس از استخر کارگان جهت بهره‌مندی کارگران از خدمات رفاهی و برگزاری نمایشگاه جنبی کارگران در سالن جنبی شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالغرب کشور واقع در جاده گاوازنگ زنجان، خبر از دیدار جامعه کارگری استان‌ها در روز چهارشنبه با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری داد.

در ادامه وی، خبر از غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط جامعه کارگری در روز پنج شنبه(۱۱اردیبهشت) داد و گفت: در کنار این غبار روبی و عطر افشانی، برپایی ایستگاه صلواتی نیز خواهد بود.

ریحانیان در پایان اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی شاهد اجرای برنامه‌های گسترده، تدارک و خدمات بیش از پیش در این راستا به جامعه کارگری در استان با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز