خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه پایداری جایی در مجموعه اصولگرایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۹۵

دولت احمدی‌نژاد اقتصاد و سیاست خارجی را با تندروی‌های خود از جایگاه اصلی‌اش خارج کرد / به نظر من حتی اگر احمدی‌نژاد در انتخابات حاضر شود، صلاحیت وی توسط شورای نگهبان تایید نخواهد شد و حتی در صورت تایید صلاحیت وی نیز اقبالی برایش وجود ندارد.

یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است؛ به نظر من جبهه پایداری جایی در مجموعه اصولگرایی ندارد.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر اطرافیان احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه اصولگرایان نقشی در پیروزی وی در انتخابات سال ۸۴ نداشتند، گفت: اگر به حساب بدهکاران دیروز زودتر رسیده بودیم، امروز این افراد طلبکار نمی‌شدند. طبیعی است که این افراد هم‌اکنون دوباره آرام آرام وارد عرصه سیاسی کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقصر اصلی این مسئله دستگاه قضاست که به گونه‌ای به حساب این افراد رسیدگی نکرد که مردم از ماهیت واقعی آن‌ها مطلع شوند، گفت: از سوی دیگر وقتی این افراد قانون را اجرا نمی‌کردند، مجلس نیز دچار خطا شد که با جدیت این مسئله را به اطلاع مردم نرساند. به عبارت دیگر این دو قوه در این ۸ سال به خوبی نتوانستند به حساب این افراد رسیدگی کنند، برای همین است که این افراد امروز فرافکنی می‌کنند.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه بالطبع احمدی‌نژاد روزی که وارد انتخابات شد، این مطلب را عنوان می‌کرد که رای اصول‌گرایان نقشی در پیروزی وی نداشته است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد پس از سوار شدن بر موج آرای مردم و اصول‌گرایان چنین اظهاراتی را مطرح کرد و امروز که متوجه شده است میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان واقعی محلی از اعراب ندارد با شگردهای جدیدی وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه جریان احمدی‌نژاد تلاش می‌کند که طیف خاکستری جامعه را به سمت خود جلب کند، گفت: به هر حال مردم به قدر کافی از عملکرد آنها مطلع هستند. شورای نگهبان نیز باید به گونه‌ای عمل کند که این عده دیگر نتوانند مردم را فریب دهند.

کریمی‌اصفهانی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد اقتصاد و سیاست خارجی را با تندروی‌های خود از جایگاه اصلی‌اش خارج کرد، گفت: احمدی‌نژاد این روزها به دیدار خانواده شهدا می‌رود و حتی در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کند. امّا تنها چیزی که او طی این سال‌ها نتوانسته آن را پنهان کند، مشایی است.

وی افزود: به نظر من حتی اگر احمدی‌نژاد در انتخابات حاضر شود، صلاحیت وی توسط شورای نگهبان تایید نخواهد شد و حتی در صورت تایید صلاحیت وی نیز اقبالی برایش وجود ندارد.

این فعالی سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سؤال که آیا شما جبهه پایداری را در ادامه رویکرد احمدی‌نژاد می‌بینید، گفت: این جبهه علیرغم نامش طی این مدت چندان پایدار نبوده است. در انتخابات اخیر آنها معتقد بودند مانند آقای لنکرانی در آسمان‌ها و زمین وجود ندارد اما به محض عدم تایید لنکرانی به جای او شخصی که با سیاست‌های اعلامی این جبهه کاملاً تفاوت داشت، از سوی جبهه معرفی شد.

کریمی‌اصفهانی خاطرنشان کرد: اگرچه احمدی‌نژاد در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس آینده است و به نظر من جبهه پایداری جایی در مجموعه اصولگرایی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز