خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی قائم شهر:

اجرای پروژه های غیر اصولی جز هدر رفت سرمایه نتیجه ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۹

نظارت بر پروژه ها با برنامه ریزی و تعیین شرح وظایف از طرف کمیسیون برای افزایش سطح کیفی اجرای پروژه بصورت اصولی انجام نمی شود وپروژه های که اجرایی شده جز هدر رفت سرمایه نتیجه ندارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی قائم شهر گفت: طرح هایی که مرتبط با کمیسیون عمران است در شورا مصوب و توسط شهرداری لازم الاجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " فریبرز فتحی " با بیان اینکه نظارت بر عملکرد واحدهایی که مرتبط با کمیسیون عمران است از وظایف این کمیسیون است، افزود: تشکیل کارگروه برای نظارت عالیه بر پروژه های عمرانی شهرداری در این راستا است.

وی ادامه داد: نظارت بر پروژه ها با برنامه ریزی و تعیین شرح وظایف از طرف کمیسیون برای افزایش سطح کیفی اجرای پروژه بصورت اصولی انجام نمی شود وپروژه های که اجرایی شد جز هدر رفت سرمایه نتیجه ندارد.

فتحی با اذعان به اینکه نباید از طرحی که اصولی اجرا نمی شود انتظار بازدهی خوب داشت، گفت: در کشورهای دیگر همه پروژه ها با افق بهره برداری ۱۰۰ ساله طراحی و اجرا می شود اما در قائمشهر طرح ها ماندگاری ندارد و بعد از چند سال فرسوده می شود.

وی اظهار داشت: مهمترین بحثدر تخصیص بودجه سال ۹۳ طرح ممیزی املاک است که بالغ بر یک میلیارد تومان بودجه برای این منظور مصوب شده است.

عضو شورای اسلامی قائم شهر افزود: بازدید میدانی، آنالیز اطلاعات، کنترل طرح اولیه و ثانویه، ورود اطلاعات به نرم افزار ممیزی و مرحله ادغام پرونده های املاک موجود در شهرداری با پرونده های طرح ممیزی که با یک کد مشخص نگهداری شود از مراحل انجام طرح ممیزی املاک است.

وی هدف از اجرای طرح ممیزی املاک را دسترسی راحت به اطلاعات بدون مراجعه به شهرداری اعلام کرد و اظهار داشت: تحلیل مناسب از سرانه فضای سبز و فضای فرهنگی و تفریحی، تخصیص عادلانه عوارض شهرداری و امداد رسانی از دیگر مزایای این طرح می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز